تاریخ انتشار : جمعه 8 اسفند 1399 - 6:20
کد خبر : 95858

بسته‌های فرهنگی و بهداشتی به مناسبت میلاد امام علی (ع) در بین پاکبانان رامسری توزیع شد

بسته‌های فرهنگی و بهداشتی به مناسبت میلاد امام علی (ع) در بین پاکبانان رامسری توزیع شد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، اعضای بسیج دانشجویی حوزه شهید رحیمی دانشگاه پیام نور رامسر به مناسبت میلاد حضرت علی (ع) و روز مرد، با اهدای شاخه گل، بسته‌های فرهنگی، بهداشتی و اقلام غذایی به پاکبانان، از زحمات آن‌ها قدردانی کردند.

بسته‌های فرهنگی و بهداشتی به مناسبت میلاد امام علی (ع) در بین پاکبانان رامسری توزیع شدبه گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، اعضای بسیج دانشجویی حوزه شهید رحیمی دانشگاه پیام نور رامسر به مناسبت میلاد حضرت علی (ع) و روز مرد، با اهدای شاخه گل، بسته‌های فرهنگی، بهداشتی و اقلام غذایی به پاکبانان، از زحمات آن‌ها قدردانی کردند.

هدایا شامل: شاخه گل، کارت پستال تبریک و تشکر، بسته فرهنگی (کتاب سه دقیقه در قیامت، کتابچه وصیت نامه سردار سلیمانی، تربت)، بسته بهداشتی (ماسک، دستکش، ضدعفونی کننده دست) و اقلام خشکبار غذایی بود.

تصاویر این اقدام را در ادامه می‌بینید:   بسته‌های فرهنگی و بهداشتی به مناسبت میلاد امام علی (ع) در بین پاکبانان رامسری توزیع شد

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد