تاریخ انتشار : یکشنبه 1 مرداد 1396 - 7:26
کد خبر : 9547

لزوم آموزش ریشه‌ ای عفاف و حجاب از مدارس/ذات جوانان ما پاک است

لزوم آموزش ریشه‌ ای عفاف و حجاب از مدارس/ذات جوانان ما پاک است

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، آیت الله مصطفی عما امروز  یکشنبه  در نشست با  اعضای خواهران مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر استان گفت:  در سفر مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه همه دیدند که جوانان ما با هر نوع

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، آیت الله مصطفی عما امروز  یکشنبه  در نشست با  اعضای خواهران مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر استان گفت:  در سفر مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه همه دیدند که جوانان ما با هر نوع پوشش و سلایقی  چگونه از رهبر معظم انقلاب استقبال کردند و این نشان دهنده  عشق مردم خصوصاً جوانان ما به نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی افزود: اگر امروز جوانان ما در نوع پوشش  مشکلاتی دارند دلیل بر بدی آنها نیست  بلکه نیازمند امر به معروف و نهی از منکر آنهم با زیانی شیرین و ملایم  و با توجه به موقعیت هستند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: بسیاری از امر به معروف و نهی از منکر ها با عمل می باشد یعنی اینکه  جوانان  عمل مسوولان و بزرگان خود را می بینند و پند می گیرند و بالاترین درجه امر به معروف نیز همین است.

وی در ادامه اظهار داشت: مسئله  عفاف و حجاب  باید از مدارس به طور ریشه ای  آغاز و  انجام شود.

آیت الله علما تاکید کرد: البته در مکانهای دولتی باید پوشش اسلامی کاملا رعایت شود و این مسئله از شئونات حکومت اسلامی است.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد