تاریخ انتشار : سه شنبه 5 اسفند 1399 - 13:44
کد خبر : 95389

آغاز مذاکرات رسمی سویا برای جذب سردار آزمون

آغاز مذاکرات رسمی سویا برای جذب سردار آزمون

– اخبار ورزشی – به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم، در حالی که رسانه‌های اسپانیایی دو روز پیش از علاقمندی باشگاه سویا به جذب سردار آزمون خبر داده بودند، امروز سایت اسپانیایی «اِل گل دیجیتال» نوشت که این باشگاه اسپانیایی برای به خدمت گرفتن مهاجم

– اخبار ورزشی –

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم، در حالی که رسانه‌های اسپانیایی دو روز پیش از علاقمندی باشگاه سویا به جذب سردار آزمون خبر داده بودند، امروز سایت اسپانیایی «اِل گل دیجیتال» نوشت که این باشگاه اسپانیایی برای به خدمت گرفتن مهاجم ایرانی زنیت سن‌پترزبورگ رسماً دست به کار شده است.

طبق این گزارش مونچی مدیر ورزشی سویا جلسه‌ای با مدیر برنامه‌های آزمون ۲۶ ساله داشته و در خصوص علاقه این باشگاه اسپانیایی و البته علاقه شخصی خودش به عملی شدن انتقال این مهاجم ایرانی به رامون سانچس پیسخوان بحث و تبادل نظر کرده است. این اولین مذاکره رسمی طرفین بوده است.

واکنش وکیل روسی به خروج آزمون از فهرست لژیونرهای زنیت

سردار آزمون که از سال ۲۰۱۹ در عضویت باشگاه زنیت سن‌پترزبورگ است و دو بار با این تیم قهرمانی در لیگ برتر روسیه را تجربه کرده، تا پایان ماه ژوئن ۲۰۲۲ با این باشگاه روسی قرارداد دارد.

این مهاجم ایرانی که ارزشش در بازار نقل‌وانتقالات ۲۳ میلیون یورو تخمین زده شده، این فصل در ۲۰ بازی از رقابت‌های مختلف، آمار ۱۱ گل‌زده و ۵ پاس‌گل را خود برجای گذاشته است.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در صفحه اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد