تاریخ انتشار : دوشنبه 4 اسفند 1399 - 16:01
کد خبر : 95136

معاون دادستان شیراز:سامانه‌های مدیریت شهری در کاهش فساد اداری موثر است

معاون دادستان شیراز:سامانه‌های مدیریت شهری در کاهش فساد اداری موثر است

ابراهیم ابراهیمی، دوشنبه در آیین رونمایی از سامانه سیستم اطلاعات مدیریت پروژه (PMIS)، سامانه مدیریت حمل و نقل بار و سامانه «سبزینه» شهرداری شیراز، هوشمندسازی امور در حوزه شهری و الکترونیکی کردن فعالیت‌ها را بسیار ارزشمند و مهم توصیف کرد و اظهار داشت: هوشمندسازی امور به مثابه اتاقکی شیشه‌ای می‌ماند که مردم می‌توانند از نزدیک شاهد اقدامات

ابراهیم ابراهیمی، دوشنبه در آیین رونمایی از سامانه سیستم اطلاعات مدیریت پروژه (PMIS)، سامانه مدیریت حمل و نقل بار و سامانه «سبزینه» شهرداری شیراز، هوشمندسازی امور در حوزه شهری و الکترونیکی کردن فعالیت‌ها را بسیار ارزشمند و مهم توصیف کرد و اظهار داشت: هوشمندسازی امور به مثابه اتاقکی شیشه‌ای می‌ماند که مردم می‌توانند از نزدیک شاهد اقدامات و عملکردها باشند. 

وی اضافه کرد: می‌توان به مجموع سامانه‌هایی که امروز (چهارم اسفند ۹۹) در مدیریت شهری شیراز به بهره‌برداری رسید، رصدخانه خدمات شهری نام نهاد.

معاون دادستان عمومی و انقلاب شیراز ،شهرداری این شهر را پرچمدار هوشمندسازی شهری دانست و گفت: در سامانه‌های جدید شهرداری شیراز که بر پایه سامانه اطلاعات جغرافیایی (GIS) تدارک دیده شده، شاهد بهبود امور در حوزه شهری خواهیم بود.

ابراهیمی بیان کرد: با بهره‌برداری از این سامانه‌ها، ارائه خدمات به صورت عادلانه در مناطق مختلف این کلانشهر محقق خواهد شد ضمن اینکه هم اینک خدمات در مناطق جنوب شهر با شمال این شهر تفاوتی ندارد و در جایگاه شهروندی، این اقدامات قابل تقدیر است.

وی، ادامه داد: همچنین از این سامانه‌ها می‌توان در حوزه قضایی، برنامه‌ریزی‌های امنیتی و ایمنی، نظارت بر پیشرفت پروژه‌های شهری و رفتار پیمانکاران، ایجاد رویه واحد در مناطق یازده‌گانه شهرداری شیراز برای توزیع متوازن و عادلانه خدمات بهره گرفت.

ابراهیمی، همچنین به ارتقای سلامت اداری و کاهش فساد بر مبنای اسناد بالادستی و فرودستی اشاره و بیان کرد: کنوانسیون‌هایی در حوزه ارتقای سلامت اداری و مبارزه با فساد اداری داریم که ایران نیز به آن ملحق شده و بر مبنای این کنوانسیون‌ها، قوانین داخلی و دستورالعمل‌های متفاوتی در دوران ریاست کنونی قوه قضاییه تدوین شده است.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد