تاریخ انتشار : شنبه 2 اسفند 1399 - 17:38
کد خبر : 94657

کاهش آمار ازدواج در کرمانشاه نگران‌کننده‌تر از آمار طلاق است

کاهش آمار ازدواج در کرمانشاه نگران‌کننده‌تر از آمار طلاق است

– اخبار استانها – به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، فرحناز محمدی در همایش تاب‌آوری اجتماعی و معضلات جامعه اظهار داشت: برنامه‌های متعددی در مناطق حاشیه‌نشین استان از سوی بهزیستی اجرا می‌شود. وی با اشاره به کاهش آمار طلاق در استان عنوان

– اخبار استانها –

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، فرحناز محمدی در همایش تاب‌آوری اجتماعی و معضلات جامعه اظهار داشت: برنامه‌های متعددی در مناطق حاشیه‌نشین استان از سوی بهزیستی اجرا می‌شود.

وی با اشاره به کاهش آمار طلاق در استان عنوان کرد: در گذشته استان کرمانشاه از نظر طلاق در جایگاه پنجم کشور قرار داشت و اکنون به جایگاه ۱۵ رسیده است و این نتیجه تلاش بسیاری از دستگاه و هماهنگی آنها با یکدیگر و راه‌اندازی کارگاه‌های مختلف در زمینه تاب‌آوری است.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه نگرانی مهمتر را کاهش آمار ازدواج در استان عنوان کرد و گفت: باید در این راستا تلاش و فرهنگ ازدواج را ترویج دهیم.

واکاوی بحران ازدواج در ایران| تشکیل خانواده یا گذر از هفت‌خوان رستم؛ آیا زنگ خطر تجرد ‌در کشور به صدا درآمده است؟اهدای ۵۰۰ سری جهیزیه به زوج‌های جوان هرمزگانی از سوی سپاه/ ازدواج آسان در دستور کار قرار گرفت + فیلمورود قرارگاه مرکزی‌ جهاد‌ سازندگی به طرح ازدواج آسان در سراسر کشور + فیلم

مدیرکل بهزیستی کرمانشاه با بیان اینکه این کارگاه سومین مرحله از کارگاه‌های تاب‌آوری است افزود: بازی کردن والدین با کودکان جزوی از تربیت محسوب می‌شود و گاهی در بازی‌ها طوری بازی می‌کنیم که برنده بازی کودکان باشند و اجازه نمی‌دهیم شکست را تجربه کنند و این مسیر اشتباهی است.

محمدی با بیان اینکه بسیاری از افراد چنانچه رویکرد خود را تغییر دهند در مسیر تاب‌آوری اجتماعی گام برداشته‌اند عنوان کرد: مردم استان در زلزله ثابت کردند که بسیار تاب‌آور هستند و همین موضوع ثابت می‌کند ظرفیت لازم برای معرفی شدن به عنوان پایتخت تاب‌آوری کشور را دارد.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه اقدامات و مداخلات اجتماعی در مناطق زلزله‌زده اجرا شد گفت: به طور تقریبی بیش از ۸۰۰۰۰ غربالگری در مناطق زلزله‌زده انجام شد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد