تاریخ انتشار : شنبه 2 اسفند 1399 - 8:30
کد خبر : 94489

معاون بین‌الملل قوه قضائیه: مراقب باشیم ابعاد شخصیتی سردار سلیمانی تحریف نشود

معاون بین‌الملل قوه قضائیه: مراقب باشیم ابعاد شخصیتی سردار سلیمانی تحریف نشود

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس، علی باقری معاون بین‌الملل و دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضاییه در مراسم رونمایی از ترجمه ۲۰ زبانه نامه سردار سلیمانی به دخترش فاطمه که در دانشگاه تهران برگزار شد، گفت: آن چیزی قاسم سلیمانی

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس، علی باقری معاون بین‌الملل و دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضاییه در مراسم رونمایی از ترجمه ۲۰ زبانه نامه سردار سلیمانی به دخترش فاطمه که در دانشگاه تهران برگزار شد، گفت: آن چیزی قاسم سلیمانی را شهید سلیمانی کرد ابعاد شخصیتی ایشان بود، دشمنان هم به دلیل همین مسئله ایشان را ترور کردند.

وی اظهار داشت: شخصیت شهید سلیمانی در بستر ولایتمداری و هشت سال دفاع مقدس شکل گرفت و شخصیت ایشان در بستر مقاومت قوام پیدا کرد. 

باقری با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری درباره مسئله تحریف خط امام، تاکید کرد: شاید اگر مراقب نباشیم و زمان بگذرد این اتفاق رخ دهد که ویژگی‌های شخصیتی شهید سلمیانی مورد تحریف قرار گیرد. 

دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضاییه گفت: شخصیت شهید سلیمانی به عنوان مدافع حقوق ملت‌هاست که کم به آن توجه شده ‌و بعد دیگر بحث مبارزه شهید سلیمانی با تروریسم بود.

وی افزود: شهید سلیمانی می گوید من می جنگم تا این بچه را نجات دهم؛ این نگاه تعالی کجای دنیا وجود دارد؟ 

وی اظهار داشت: ما هر چه نسبت به واکاوی ابعاد شخصیتی سردار سلیمانی تلاش کنیم به سرمایه خودمان افزودیم و به نفع خودمان و کشورمان است. 

باقری تاکید کرد: شهیدسلیمانی یک شخصیت تک بُعدی نبود و در صحنه جنگ روحیه انسانی بر سردار سلیمانی حاکم بود و بالاترین پیروزی ها و افتخارات را برای ما به ارمغان آورد. 

ادامه دارد …

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد