تاریخ انتشار : پنجشنبه 30 بهمن 1399 - 13:23
کد خبر : 94172

محدود کردن معروف در بحث حجاب ظلم به این فریضه است

محدود کردن معروف در بحث حجاب ظلم به این فریضه است

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا، حجت الاسلام یاسر مظاهری روز پنجشنبه در نشست اعضای ستاد امر به معروف شهرستان فامنین با بیان اینکه دامنه معروف ها زیاد است، افزود: منکر هم تنها بدحجابی نیست چراکه بدحجابی عیب ظاهری است و بسیاری از افراد بدحجاب دل

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا، حجت الاسلام یاسر مظاهری روز پنجشنبه در نشست اعضای ستاد امر به معروف شهرستان فامنین با بیان اینکه دامنه معروف ها زیاد است، افزود: منکر هم تنها بدحجابی نیست چراکه بدحجابی عیب ظاهری است و بسیاری از افراد بدحجاب دل در گرو اسلام دارند.

دبیر ستاد امر به معروف استان همدان با عنوان اینکه مهمترین حوزه امر به معروف، مسوولان هستند خواستار مطالبه گری از آنان شد و گفت: در مصوبه ۴۲۷ شورای عالی انقلاب فرهنگی برای ۲۶ دستگاه در زمینه امر به معروف تکلیف مشخص شده است.

حجت الاسلام مظاهری اظهار داشت: با همکاری دستگاه قضایی و دادستانی ۶ شعبه ویژه برای پرونده های مرتبط با امر به معروف در استان همدان تعیین شده است .

وی ادامه داد: رویکرد جدید ستاد امر به معروف و نهی از منکر فرهنگ سازی است و در ارزشیابی کار، این مولفه مورد توجه است چرا که در صورت فرهنگسازی مردم با دیدن منکری بی تفاوت از کنار آن نمی گذرند.

فرماندار فامنین نیز درابن جلسه اظهار داشت: باید مردم بدانند که امر به معروف توصیه به کارهایی است که خداوند به آن امر کرده است .

سید مجید شماعی اضافه کرد: امر به معروف تنها نباید برای جوانان و افرادی که پشتوانه ای برای دفاع از خود ندارند، باشد بلکه در صورت مشاهده منکر از سوی مسوول یا فرد صاحب نفوذی باید او را نیز امر به معروف کرد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد