تاریخ انتشار : پنجشنبه 30 بهمن 1399 - 12:45
کد خبر : 94162

ایجاد تحولات چشمگیر در کلانتری و پاسگاه ها در سال۱۴۰۰

ایجاد تحولات چشمگیر در کلانتری و پاسگاه ها در سال۱۴۰۰

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از روز پنجشنبه ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سردار قاسم رضایی در پنجمین جلسه قرارگاه مرکزی تحول کوپ ها (کلانتری و پاسگاه ها)  به اهمیت تحول در کلانتری و پاسگاه ها اشاره کرد و افزود: این امر یکی از مهم ترین ماموریت ها

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از روز پنجشنبه ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سردار قاسم رضایی در پنجمین جلسه قرارگاه مرکزی تحول کوپ ها (کلانتری و پاسگاه ها)  به اهمیت تحول در کلانتری و پاسگاه ها اشاره کرد و افزود: این امر یکی از مهم ترین ماموریت ها و وظایف اولویت دار در ناجاست ضمن اینکه ایجاد تحول در کلانتری و پاسگاه ها دغدغه و مورد تاکید رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) است و از این رو بایستی مورد اهتمام ویژه قرار بگیرد.

سردار رضایی با بیان اینکه امید است برگزاری این جلسات در رفع مشکلات و ایجاد تحول در کلانتری و پاسگاه ها موثر باشد، تاکید کرد: موضوع مهم در امور کلانتری و پاسگاه ها این است که بایستی با یک برنامه ریزی اصولی پیش برود و در خصوص برخی از برنامه ها بازبینی صورت بگیرد تا به انتظارات و اهداف مدنظر برسیم.

وی همچنین گفت: بایستی به گونه ای عمل کنیم که تا در سال ۱۴۰۰ شاهد تحولات چشمگیری در کلانتری و پاسگاه ها باشیم؛ لازم است که در این امر مهم همه با قدرت پای کار باشند و هم پوشانی و هم افزایی صورت بگیرد.

جانشین فرمانده ناجا تصریح کرد: ماموران مشغول به خدمت در کلانتری و پاسگاه ها باید به وظایف خود به درستی اشراف داشته باشند؛ از سویی آموزش ها باید مستمر ادامه داشته باشد و مهارت ها نیز ارتقاء یابد؛ ماموران کلانتری و پاسگاه ها با مردم و معضلات اجتماعی و افراد آسیب دیده بیشتر در ارتباط هستند که لازم است روحیه و انگیزه ماموران نیز در این موضوع مورد اهتمام جدی قرار بگیرد.

سردار رضایی در ادامه تاکید کرد: موضوع خوشایندسازی محیط کلانتری و پاسگاه ها امری مهم و قابل توجه است اما هوشمندسازی و الکترونیکی کردن پرونده ها نیز باید پیگیری و اجرایی شود.

جانشین فرمانده ناجا در خاتمه بر موضوع هوشمندسازی کلانتری و پاسگاه ها، به کارگیری فناوری های نوین، افزایش اشراف اطلاعاتی ماموران تاکید کرد و گفت: باید از تجارب گذشته بهره ببریم و آن را برای محقق شدن اهداف فعلی مدنظر قرار دهیم.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد