تاریخ انتشار : چهارشنبه 29 بهمن 1399 - 13:28
کد خبر : 93905

پلیس راهور| ۲ سناریو جدید برای محدودیت کرونایی در عید نوروز

پلیس راهور| ۲ سناریو جدید برای محدودیت کرونایی در عید نوروز

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار سید کمال هادیانفر با اشاره به احتمال اعمال محدودیت‌های جدید تردد برای پایان سال در این رابطه اظهار کرد: در آخرین جلسه برگزار شده در وزارت کشور، دو سناریو را برای وضعیت کرونا متصور دانستیم

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار سید کمال هادیانفر با اشاره به احتمال اعمال محدودیت‌های جدید تردد برای پایان سال در این رابطه اظهار کرد: در آخرین جلسه برگزار شده در وزارت کشور، دو سناریو را برای وضعیت کرونا متصور دانستیم و هفته آینده طرح عملیاتی را در ستاد ملی کرونا ارائه خواهیم داد.

رئیس پلیس راهور افزود: نخستین فرض این است که وضعیت کرونا مانند شرایط فعلی، اما با شدت بیشتر بیماری باقی بماند، البته برداشتها، گزارشات و تحلیل‌های وزارت بهداشت مبنی بر این است که اگر با این روند کاهش اجرای پروتکل‌های بهداشتی پیش برویم، قطعاً با موج چهارم کرونا مواجه خواهیم شد، اگر اینگونه شود حتماً محدودیت‌ها بیشتر خواهد شد.

وی تصریح کرد:، اما در طرح پیشنهادیمان مدنظر داریم که محدودیت‌ها را بیشتر در شهر‌های هدف و مسافرپذیر مانند شهر‌هایی با PCR بالاتر، استان‌هایی مانند گیلان، مازندران، مراکز استان‌هایی مانند اصفهان، شهر‌های جنوبی کشور که گرم‌تر هستند یا در شهر‌های زیارتی، اعمال کنیم.

این مقام انتظامی ادامه داد: در شرایط سناریو دوم، اگر لطف خدا شامل حامل همه شود و در یک ماه پیش‌رو میزان PCR و فوتی به شدت کاهش پیدا کند یا به طور مثال استفاده از واکسن فراگیرتر شود، آمادگی داریم که قطعاً مدیریت سفر‌های نوروزی را مانند سال‌های گذشته انجام دهیم، اما وضعیت نخست بیشتر از وضعیت دوم متصور است.

هادیانفر متذکر شد: در واقع در طرح ما، دنبال اذیت کردن مردم نیستیم، به دنبال این هستیم که در شهر‌های کوچک یا استان‌هایی با اقل فوتی و ابتلا، بیشتر اقدامات کنترلی را انجام دهیم.

رئیس پلیس راهور یادآور شد: بیشتر به دنبال این هستیم در شهر‌ها مسافرپذیر و شهر‌هایی که ابتلا و فوتی آن‌ها بالا است یا پیش‌بینی می‌شود میزان فوتی و ابتلا در آن‌ها از وضعیت فعلی بالاتر رود، کنترل‌ها را انجام دهیم.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد