تاریخ انتشار : چهارشنبه 29 بهمن 1399 - 6:50
کد خبر : 93789

دیدار نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران با خانواده معظم شهدای مدافع حرم

دیدار نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران با خانواده معظم شهدای مدافع حرم

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایسنا، حجت‌الاسلام والمسلمین یوسفعلی شکری در دیدار با خانواده سردار شهید حاج حسین همدانی، مقام ایشان را بزرگ و والا خواند و گفت: انسان‌های بزرگ زیادی در میهن اسلامی، زحمات زیادی کشیده‌اند؛ و ان‌شاءالله خداوند ما را قدرشناس زحمات ایشان

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایسنا، حجت‌الاسلام والمسلمین یوسفعلی شکری در دیدار با خانواده سردار شهید حاج حسین همدانی، مقام ایشان را بزرگ و والا خواند و گفت: انسان‌های بزرگ زیادی در میهن اسلامی، زحمات زیادی کشیده‌اند؛ و ان‌شاءالله خداوند ما را قدرشناس زحمات ایشان قرار دهد تا از آن‌ها حق‌شناسی کنیم.
نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به دیدار چند روز قبل خود با چند تن از پدران شهدای مدافع حرم؛ گفت: در این دیدارها آثار دیدار و دلجویی از خانواده‌های معظم شهدا مورد توجه و تأکید بود و هدف از این دیدارها عرض ادب و احترام به مقام شهدای والا مقام است و در همین دیدارها اعلام می‌کنیم با تمام توان در خدمت خانواده معظم شهدا هستیم.
وی افزود: به‌عنوان یک خدمت‌گزار آماده‌ایم هر اقدامی که در حل مسائل خانواده‌های شهدای مدافع حرم لازم است به‌ویژه برای حفظ و صیانت از روحیه فرزندان شهدا از جان و دل انجام ‌دهیم.
حجت‌الاسلام و المسلمین شکری در خصوص نقش و جایگاه همسران و مادران شهدای مدافع حرم نیز تأکید کرد: مادران و همسران شهدا زحمات زیادی تحمل کرده‌اند و قدر و ارزش این ایثارگری نزد خداوند متعال محفوظ خواهد بود.
 نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران همچنین ضمن حضور در منزل دو شهید مدافع حرم دیگر، شهید رضا فرزانه و شهید عمار بهمنی با خانواده ایشان دیدار کرد و گفت: خداوند بعضی از انسان‌ها را برای خودش می‌سازد و تربیت می‌کند؛ مانند حضرت موسی (ع) که می‌فرمایند «تو را برای خودم ساختم». شهدای ما هم از همین دسته انسان‌ها هستند و کسانی که به خانواده معظم شهدا و ایثارگران خدمت می‌کنند نیز باید خصوصیات ویژه‌ای داشته باشند.
 حجت‌الاسلام و المسلمین شکری با اشاره به این سخن حضرت امام خمینی (ره) که «شهدا امامزادگان عشقند و گلزارهای شهدا دارالشفاء مؤمنین و آزادگان است» خاطرنشان کرد: شهدا امام‌زاده‌های ما هستند و امروز و در هر کوچه و پس‌کوچه‌ای یک امامزاده داریم و شهدای مدافع حرم قهرمانان ملی نسل‌های آینده هستند.
انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد