تاریخ انتشار : دوشنبه 27 بهمن 1399 - 12:40
کد خبر : 93445

برخورد با مصادیق فساد و فحشا در فضای مجازی ضرورت امروز جامعه است

برخورد با مصادیق فساد و فحشا در فضای مجازی ضرورت امروز جامعه است

حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی روز دوشنبه در جلسه ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان غربی افزود: تولیدکنندگان و نشردهندگان مضامین غیراخلاقی در فضای مجازی باید مورد نظارت دقیق قرار گرفته و با آنان با شدت برخورد شود. وی اضافه کرد: راهکار دیگر مقابله با این مضامین غیراخلاقی، توجه به ظرفیت

حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی روز دوشنبه در جلسه ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان غربی افزود: تولیدکنندگان و نشردهندگان مضامین غیراخلاقی در فضای مجازی باید مورد نظارت دقیق قرار گرفته و با آنان با شدت برخورد شود.

وی اضافه کرد: راهکار دیگر مقابله با این مضامین غیراخلاقی، توجه به ظرفیت های نیروهای انقلابی در راستای تولید مضامین اخلاقی و تولید محتوای اسلامی و دینی است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی ادامه داد: رعایت عفاف و حجاب در جامعه نیز از جمله مواردی است که باید مورد نظارت جدی قرار گیرد و این نظارت ها باید در دستگاه های اجرایی بسیار شدید باشد.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی اظهار کرد: شئون امر به معروف و نهی از منکر در ابعاد مختلف در دستگاههای اجرایی باید بررسی شود که از جمله آنها تکریم ارباب رجوع است و باید در این خصوص نیز با افراد متخلف برخورد شود.

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان‌غربی نیز در این جلسه گفت: در خصوص کیفیت رعایت حجاب در استان، ۷۸ نهاد اجرایی مورد نظارت قرار گرفته است.

حجت الاسلام بهنام دلریش افزود: گسترش اقدامات تبلیغی و آموزشی در فضای مجازی در شرایط کرونایی، تدوین منشور عفاف و حجاب در دستگاه‌ها، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی برای ایجاد نشاط در این کارمندان و تفکیک اتاق های کارکنان مرد و زن از جمله موضوعات مورد تاکید در این بازدیدها بود.

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا، طی سال های اخیر با گسترش فضای مجازی، منکرات زیادی در این فضا ایجاد  شده که نیازمند نظارت جدی است.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد