تاریخ انتشار : دوشنبه 27 بهمن 1399 - 5:01
کد خبر : 93255

برگزاری یادواره شهدای حسن‌آباد مشیر یزد و یک خبر کوتاه

برگزاری یادواره شهدای حسن‌آباد مشیر یزد و یک خبر کوتاه

سیزدهمین یادواره سرداران، شهدای هسته‌ای و هشت شهید دفاع مقدس حسن‌آباد مشیر شهر یزد یکشنبه شب با حضور جمعی از خانواده های معظم شهدا، مردم و مسوولان محلی برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا با رعایت نکات بهداشتی در حسینیه این محله به مدت ۲ شب برگزار شد. به گزارش مجمع رهروان امر به معروف

سیزدهمین یادواره سرداران، شهدای هسته‌ای و هشت شهید دفاع مقدس حسن‌آباد مشیر شهر یزد یکشنبه شب با حضور جمعی از خانواده های معظم شهدا، مردم و مسوولان محلی برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا با رعایت نکات بهداشتی در حسینیه این محله به مدت ۲ شب برگزار شد.

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا، در این یادواره که با عنوان ملکوتیان از سوی پایگاه  قمربنی هاشم(ع) این محله برگزار شد، نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان انقلاب اسلامی گفت: عزت و استقلال ایران با وجود تمامی توطئه‌های فرهنگی و اقتصادی دشمنان مدیون فرهنگ شهادت است.

محمدصالح جوکار در این آیین معنوی با اشاره به اینکه باید فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه روز به روز گسترش یابد، تداوم راه شهیدان انقلاب را با روحیه انقلابی و مدیریت جهادی و توجه آحاد مردم جامعه به منویات مقام معظم رهبری خواستار شد.

وی بیان کرد: استکبار برای ضربه‌زدن به انقلاب‌اسلامی از تمامی ترفندها در ۴۲ سال گذشته استفاده کرد ولی با درایت مردم، بینش و بصیرت و تمسک به دین و ارزش‌های معنوی تمامی اهداف استکبار نقش بر آب شد و نظام به راه خود ادامه می دهد.           

قرائت قرآناز سوی قاریان ، پخش کلیپ و برپایی نمایشگاه کتاب و عکس شهدا از دیگر بخش‌های جانبی این یادواره بود.

استان یزد حدود چهار هزار شهید تقدیم انقلاب کرده است .

یزد هم‌اکنون یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر جمعیت دارد که ۸۷ درصد در ۲۴ شهر و بقیه در روستاها زندگی می‌کنند.

یزد 

محمدحسین حسینی فهرجی یکشنبه شب به یاد سرداران و چهار هزار شهید استان به مدت ۲۷ ثانیه در مسافت ۱۰۰ متر توپ را با تمرکز روی سر و در حال حرکت با موفقیت حمل کرد.

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا، این رکورد برای نخستین بار با رعایت نکات بهداشتی و بدون حضور تماشاگران برای پیشگیری از شیوع کرونا در آستانه برگزاری دومین کنگره سرداران و چهار هزار شهید استان بدون خطا انجام شد.

حسینی ۲۸ ساله بارها با حضور و رقابت با روپایی‌زنان کشور، رکوردهای خوبی برای استان  بر جا گذاشت و رکورد روپایی سرعت ایران به مسافت ۱۰ کیلومتر، ۱۴ ساعت و چهل ساعت را در اختیار دارد.

همچنین رکورد ۲۰ کیلومتر و روپایی در یک ساعت به تعداد هشت هزار و ۲۱۲ بار  در تردمیل جزو افتخارهای  اوست و هدف نهایی او  ثبت رکورد ۲۰ ساعت روپایی بدون استراحت در کتاب گینس است.

وی  ۲۵ دی‌ماه امسال به یاد شهدا و همچنین سردار شهید حاج قاسم سلیمانی برای نخستین بار به مدت یک ساعت بر روی تردمیل و بر خلاف جهت حرکت آن بدون وقفه ، ۶ هزار و ۳۳۰ بار روپایی زد.

فهرج یکی از دهستان‌های شهرستان یزد است که در ۳۰ کیلومتری شرق این شهر در مسیر شهرستان بافق واقع شده‌است. 

این استان با یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر جمعیت ۴۸ هیات ورزشی و ۶۲ هزار ورزشکار بیمه شده دارد و تاکنون حدود چهار هزار شهید تقدیم انقلاب کرده است.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد