تاریخ انتشار : یکشنبه 26 بهمن 1399 - 15:29
کد خبر : 93191

علیه امر به معروف و نهی از منکر برنامه‌های بسیار حرفه‌ای می‌سازند

علیه امر به معروف و نهی از منکر برنامه‌های بسیار حرفه‌ای می‌سازند

حجت‌الاسلام روح‌الله میرزایی بعد از ظهر امروز در نشست با خبرنگاران در بوشهر عنوان کرد: شغل شما خبرنگاران امر به معروف و نهی از منکر است و من شما عزیزان را آمر به معروف و ناهی از منکر می‌دانم مگر اینکه کسانی ورود کنند و قداست لباس و حرفه شما را زیر سوال ببرند و

حجت‌الاسلام روح‌الله میرزایی بعد از ظهر امروز در نشست با خبرنگاران در بوشهر عنوان کرد: شغل شما خبرنگاران امر به معروف و نهی از منکر است و من شما عزیزان را آمر به معروف و ناهی از منکر می‌دانم مگر اینکه کسانی ورود کنند و قداست لباس و حرفه شما را زیر سوال ببرند و در راستای اهداف شخصی و یا جناحی قلم می‌زنند.

وی افزود: مشکل اساسی در امر به معروف و نهی از منکر تبیین است یعنی شرح آنچه برای آن فعالیت می‌کنیم. اگر ما در ساحل تنها به موی خانم‌ها یا هر مورد دیگری بپردازیم، این اسفل امر به معروف و نهی از منکر و زندانی کردن آن است.

این مسئول خاطرنشان کرد: بر علیه امر به معروف و نهی از منکر برنامه‌های بسیار حرفه‌ای می‌سازند، بیست سال پیش مقام معظم رهبری زنگ خطر در خصوص این موضوع را به صدا درآورده بود و حالا اثرات آن را می بینیم چرا که فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر زنده نیست.

قائم مقام ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور در پاسخ به اینکه آیا امر به معروف و نهی از منکر می‌تواند کارساز و کارآمد باشد، گفت: یک عده دوست دارند معنای امر به معروف و نهی از منکر را تقلیل دهند تا به مقاصد خود برسند اما آنچه قرآن گفته و امام حسین (ع) برای آن جنگیده این معنای حداقلی نبوده و نیست. 

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد