تاریخ انتشار : یکشنبه 26 بهمن 1399 - 14:19
کد خبر : 93177

احداث بیمارستان ۱۵۴ تختی سردار سلیمانی تویسرکان

احداث بیمارستان ۱۵۴ تختی سردار سلیمانی تویسرکان

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری مهر به نقل از وزارت راه و شهرسازی، علی نبیان معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسیسات عمومی و دولتی جزئیات پروژه بیمارستانی ۱۵۴ تختخوابی سردار سلیمانی تویسرکان در استان همدان را که روز

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری مهر به نقل از وزارت راه و شهرسازی، علی نبیان معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسیسات عمومی و دولتی جزئیات پروژه بیمارستانی ۱۵۴ تختخوابی سردار سلیمانی تویسرکان در استان همدان را که روز پنجشنبه ۲۳ بهمن با حضور ریاست‌جمهوری افتتاح شد و در اختیار وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی قرار گرفت، اعلام کرد.

معاون وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر اینکه بیمارستان تویسرکان با تلاش‌های شبانه‌روزی سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسیسات عمومی و دولتی احداث شده است، گفت: برای احداث این بیمارستان در مجموع ۱۵۴ میلیاردتومان هزینه شد.

این بیمارستان در زمینی به مساحت ۴۷ هزار و ۳۸۸ مترمربع احداث شده است. ساختمان اصلی این بیمارستان نیز ۱۶ هزار و ۲۰۰ مترمربع مساحت دارد که در ۵ طبقه احداث شده و ساختمان‌های جنبی بیمارستان نیز ۹۰۰ مترمربع زیربنا دارد. کل زیربنای بیمارستان ۱۷ هزار و ۳۴۰ مترمربع است.

بیمارستان ۱۵۴ تختی تویسرکان در استان همدان دارای بخش‌های بستری داخلی، بستری جراحی، بستری زنان و زایمان، بستری کودکان، اورژانس، بخش دیالیز، ICU، CCU، NICU، LDR است.

گفتنی است، بیمارستان ۱۵۴ تختی تویسرکان در استان همدان که با تلاش‌های سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسیسات عمومی و دولتی یکی از زیرمجموعه‌های وزارت راه و شهرسازی احداث شده است، ۲۳ بهمن با حضور رئیس‌جمهوری افتتاح شد و در اختیار وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی قرار گرفت. در مراسم افتتاح این بیمارستان، سیدسعید شاهرخی استاندار همدان، قاسم جان بابایی معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، فرماندار و جمعی از مسئولان محلی حضور به هم رساندند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد