تاریخ انتشار : یکشنبه 25 تیر 1396 - 6:15
کد خبر : 9298

اهدای لوح تقدیر به کارمند نمونه عفاف و حجاب در نهاوند+ عکس

اهدای لوح تقدیر به کارمند نمونه عفاف و حجاب در نهاوند+ عکس

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از پایگاه خبری گرو، رضا شیر دره با اشاره به اقدامات انجام‌شده در هفته عفاف و حجاب در شرکت توزیع برق نهاوند گفت: در طول ین هفته برنامه‌های خوبی اجراشده است و فضاسازی

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از پایگاه خبری گرو، رضا شیر دره با اشاره به اقدامات انجام‌شده در هفته عفاف و حجاب در شرکت توزیع برق نهاوند گفت: در طول ین هفته برنامه‌های خوبی اجراشده است و فضاسازی مناسبی نیز در این هفته انجام‌شده است.

وی اظهار داشت: حضور کارکنان این اداره در تجمع روز ملی عفاف و حجاب از دیگر اقدامات انجام‌شده است که بسیار خوب و لازم است.

رئیس شرکت توزیع برق نهاوند افزود: با حضور رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی نهاوند در مراسمی از یکی از بانوان شاغل در این اداره به دلیل رعایت شئونات اسلامی و داشتن عفاف و حجاب تقدیر به عمل آمد.

وی عنوان کرد: در این مراسم از سرکار خانم حمیدی از کارکنان شرکت توزیع برق نهاوند که از طرف شورای امربه‌معروف و نهی از منکر شهرستان به‌عنوان فرد شاخص درزمینهٔ رعایت عفاف و حجاب انتخاب‌شده است با اهدای لوح تقدیر تجلیل به عمل آمد.

شیر دره گفت: همچنین در مراسم دیگری با اهداء لوح تقدیر از طرف رئیس عقیدتی سیاسی سپاه نهاوند، رئیس حوزه بسیج کارمندی و معاون فرماندار به سرکار خانم ملکی از کارکنان توزیع برق نهاوند به خاطر رعایت عفاف و حجاب اسلامی در محل کار تجلیل شد.

وی در پایان اظهار داشت: در هفته عفاف و حجاب تقدیم گل به بانوان محجبه مراجعه‌کننده به این اداره توسط مسئول حراست و فرمانده پایگاه بسیج توزیع برق نهاوند یکی دیگر از اقدامات و برنامه‌های انجام‌شده بود.

 

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد