تاریخ انتشار : شنبه 25 بهمن 1399 - 10:21
کد خبر : 92908

«سردار بردی محمداف» معاون نخست‌وزیر ترکمنستان شد

«سردار بردی محمداف» معاون نخست‌وزیر ترکمنستان شد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار دفتر منطقه‌ای خبرگزاری فارس، «قربان قلی بردی محمداف» رئیس جمهور ترکمنستان «سردار بردی محمداف » پسر خود را به عنوان معاون نخست وزیر و رئیس اتاق عالی کنترل کشور (کنترل بر نهاد دولتی در امور مالی و اقتصادی) منصوب

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار دفتر منطقه‌ای خبرگزاری فارس، «قربان قلی بردی محمداف» رئیس جمهور ترکمنستان «سردار بردی محمداف » پسر خود را به عنوان معاون نخست وزیر و رئیس اتاق عالی کنترل کشور (کنترل بر نهاد دولتی در امور مالی و اقتصادی) منصوب کرد و همچنین در حکم رئیس جمهور وی به شورای امنیت کشور معرفی شده است.

در این راستا، رئیس جمهور ترکمنستان تعداد معاونان روسای دولت را افزایش داده است.

طبق این فرمان، این انتصاب به منظور بهبود بیشتر کار کابینه وزیران و شورای امنیت کشور و همچنین تقویت کنترل بر املاک دولت، و نظارت بر استفاده اقتصادی از منابع مالی و عملیات صدور مجوز برای آنها صورت گرفته است.

مطابق فرمان بردی محمداف وظایف معاون جدید نخست وزیر شامل دیجیتالی شدن و معرفی فناوری‌های نوآورانه در سیستم سازمان‌های دولتی و عمومی و در بهداشت و درمان، آموزش، امور مالی و اقتصاد است.

پیش از این ، از ۷ فوریه سال ۲۰۲۰ ، سردار بردی محمداف به عنوان وزیر صنعت و تولید و ساخت و ساز در ترکمنستان منصوب شده بود.

«بای مراد آنا محمداف» که پیش از این معاونت نخست وزیر را بر عهده داشت، از کار بر کنار شد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد