تاریخ انتشار : یکشنبه 25 تیر 1396 - 4:48
کد خبر : 9277

تشکیل کارگروه تبلیغ در فضای مجازی با هدف مقابله با تهاجم فرهنگی در شهرضا

تشکیل کارگروه تبلیغ در فضای مجازی با هدف مقابله با تهاجم فرهنگی در شهرضا

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شهرضانیوز؛ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرضا ظهر امروز در جمع خبرنگاران عنوان کرد: یکی از مهمترین فرایض دینی که بارها در روایات اسلامی و آیات قرآن مجید مورد تأکید قرار گرفته، عفاف و حجاب

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شهرضانیوز؛ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرضا ظهر امروز در جمع خبرنگاران عنوان کرد: یکی از مهمترین فرایض دینی که بارها در روایات اسلامی و آیات قرآن مجید مورد تأکید قرار گرفته، عفاف و حجاب است که ابعاد مختلف و احکام مترتب بر آن از سوی مراجع عظام تقلید بیان شده است.

جواد داستانی ادامه داد: برای ترویج این سنت حسنه در شهرستان و مقابله با تهدیدات فرهنگی دشمن در این زمینه، از حضور و فعالیت مبلغان و طلاب حوزه علمیه خواهران شهرضا استفاده شده تا با دیدگاهی تخصصی در این بخش عمل شود.
وی بیان کرد: یکی از طرح های پیشنهادی در شهرستان، اجرای نذر فرهنگی در راستای ترویج احکام و شعائر مذهبی بوده که این طرح با اولویت عفاف و حجاب برگزر شده است.
داستانی تصریح کرد: بر اساس یک اصل پذیرفته شده باید شرایط لازم برای اجرای دستورات دینی را در جامعه فراهم کنیم تا افراد بدون وجود مانعی بتواند به آنها عمل کنند، در همین زمینه و با هدف ترویج فرهنگ عفاف و حجاب، ناحیه مقامت بسیج شهرضا چادرهایی با ۴۰ درصد تخفیف تهیه و در اختیار خواهران قرار داده است.
وی اضافه کرد: تهیه و توزیع یکهزار جلد کتاب «زن‌ها گُلند»، برگزاری نمایشگاه‌های مختلف و همایش شهرستانی عفاف و حجاب از جمله دیگر اقدامات انجام شده در راستای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در شهرستان بوده است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرضا گفت: کارگروه تبلیغ در فضای مجازی با هدف مقابله با تهاجم فرهنگی و ترویج فرایض اسلامی از جمله امر به معروف و نهی از منکر در شهرستان تشکیل شده است.
داستانی عنوان کرد: حجاب به عنوان نماد زن مسلمان مطرح است و دشمنان اسلام و انقلاب برای مقابله با ارزش های متعالی دینی و مذهبی تخریب بنیادهای اساسی اعتقادی از جمله فریضه حجاب را در دستور کار خود قرار داده اند.
وی اضافه کرد: حضور فعال مردم در عرصه ترویج و تبلیغ فرهنگ عفاف و حجاب به ویژه از سوی بانوان و حمایت قاطع مسئولان از حرکت های خودجوش مردمی در این زمینه بسیار مؤثر است.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد