تاریخ انتشار : جمعه 24 بهمن 1399 - 6:32
کد خبر : 92664

ضرورت تقویت فرهنگ بسیج در جامعه

ضرورت تقویت فرهنگ بسیج در جامعه

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، صبح امروز جمعه همایش توانمند سازی فرماندهان و شورای پایگاه‌های حوزه مقاومت بسیج ۸ حضرت امام رضا (علیه السلام) با سخنرانی سردار نوعی اقدم و فرماندهان و شورای پایگاه در فرهنگسرای الغدیر تبریز برگزار شد. فرمانده جبهه مقاومت

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، صبح امروز جمعه همایش توانمند سازی فرماندهان و شورای پایگاه‌های حوزه مقاومت بسیج ۸ حضرت امام رضا (علیه السلام) با سخنرانی سردار نوعی اقدم و فرماندهان و شورای پایگاه در فرهنگسرای الغدیر تبریز برگزار شد.

فرمانده جبهه مقاومت که در همایش توانمند سازی فرماندهان و شورای پایگاه‌ها سخن می‌گفت بر لزوم تقویت فرهنگ بسیج در جامعه تاکید کرد.

سردار رحیم نوعی اقدم با اشاره به نقش بسیج در جامعه افزود: امروز بیش از هر زمان دیگری بسیج باید در جامعه نقش ایفا کند.

وی افزود: امروزه که جامعه با ویروس منحوس کرونا درگیر است بسیج می‌تواند با اجرای کامل طرح شهید سلیمانی نقشی ویژه را در جامعه داشته باشد.

سردار نوعی اقدم بر تقویت شورای پایگاه تاکید و در ادامه گفت: حوزه باید با تلاش بیشتر در جهت توانمند سازی شورای پایگاه‌ها نهایت تلاش خود را بکار گیرند تا پایگاه‌ها بتوانند در زمان اجرای برنامه با مشکل کمبود نفر مواجه نشوند و به یاد داشته باشیم که در زمان جنگ نیز این مساجد و پایگاه‌ها بودند که توانستند فرماندهانی نخبه را به جامعه معرفی کنند و پیروزی را بر جبهه اسلام بیافرینند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد