تاریخ انتشار : پنجشنبه 23 بهمن 1399 - 10:06
کد خبر : 92522

سردار جعفری: اهداف انقلاب بدون نقش‌آفرینی مردم و پیشتازی جوانان محقق نمی‌شود

سردار جعفری: اهداف انقلاب بدون نقش‌آفرینی مردم و پیشتازی جوانان محقق نمی‌شود

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس؛ سردار سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده قرارگاه اجتماعی و فرهنگی بقیه الله طی سخنانی در سی و هفتمین نشست میاندوره دفتر تحکیم وحدت گفت: انقلاب اسلامی در گام دوم به حرکت‌های دیگری نیاز دارد که در

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس؛ سردار سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده قرارگاه اجتماعی و فرهنگی بقیه الله طی سخنانی در سی و هفتمین نشست میاندوره دفتر تحکیم وحدت گفت: انقلاب اسلامی در گام دوم به حرکت‌های دیگری نیاز دارد که در راستای خودسازی، خودپردازی و حرکت به سمت جامعه نوین اسلامی است. 

وی اظهار داشت: اهداف انقلاب بدون نقش آفرینی نیروی مردمی و به خصوص پیشتازی نیروی جوان محقق نخواهد شد. 

سرلشکر جعفری تاکید کرد: آنچه رهبر انقلاب به عنوان راهکاری برای گسترش حضور و مشارکت مردمی در عرصه های مختلف مطرح می کنند ایجاد حلقه های میانی بین مردم و حاکمیت است که نقش ویژه ای را در افزایش نقش آفرینی مردم و حفظ سرمایه اجتماعی ایفا می کنند. 

وی اظهار داشت: درباره این جریان میانی و رویه این جریان باید فکر شود و نوع رویکرد آنها مشخص شود که کار پیچیده ای است. اما چون جنس فعالیت های این حلقه میانی خودجوش است؛ هدایت و برنامه ریزی متفاوتی را می طلبد. 

وی گفت: در حقیقت آن واحد سازمانی که باید برنامه ریزی و هدایت این جریان میانی را به عهده گیرد گروه ها و تشکل های مردمی حتی در مقیاس‌های کوچک هستند. 

ادامه دارد….

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد