تاریخ انتشار : پنجشنبه 23 بهمن 1399 - 9:09
کد خبر : 92498

گیلان می‌تواند به قطب تولید محتوای مجازی تبدیل شود

گیلان می‌تواند به قطب تولید محتوای مجازی تبدیل شود

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، سردار محمد عبدالله پور صبح پنج شنبه در آئین افتتاحیه دومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج گیلان در دانشگاه آزاد رشت، اظهار کرد: حضور باشکوه مردم در راهپیمایی دیروز نشان داد که آنها با صلابت راه امام (ره)

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، سردار محمد عبدالله پور صبح پنج شنبه در آئین افتتاحیه دومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج گیلان در دانشگاه آزاد رشت، اظهار کرد: حضور باشکوه مردم در راهپیمایی دیروز نشان داد که آنها با صلابت راه امام (ره) را ادامه می‌دهند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه مکتب، رهبری و مردم سه محور همه انقلاب‌ها هستند، افزود: تمام انقلاب‌های الهی به دلیل آنکه مردم با پیامبران و امام معصوم همراهی نکردند به نتیجه نرسیدند.

وی با اشاره به جمله حضرت امام مبنی بر اینکه مردم ایران از مردم زمان پیامبر و ائمه بالاتر هستند، بیان کرد: عده‌ای فکر کردند این جمله تعارف است اما امروزه به ما ثابت شده که اگر انقلاب با صلابت به راه خود ادامه می‌دهد به خاطر هوشیاری مردم است.

سردار عبدالله پور با تاکید بر اینکه مردم ایران برای به سرانجام رساندن انقلاب اسلامی انتخاب شده‌اند، ادامه داد: مردم ایران همواره در سختی‌ها پای انقلاب ایستاده‌اند و ثابت کردند که شایسته این انتخاب هستند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه امام خمینی (ره) مدیریت جنگ را به مردم سپردند، تصریح کرد: آن زمان اختلافات زیادی بین مسئولان و سران قوا وجود داشت اما مردم با همدلی و همراهی یکدیگر توانستند پیروزی را برای کشور به ارمغان آورند.

وی با اشاره به اینکه ایران امروزه توانسته است بسیاری از قوانین بین المللی را تغییر دهد، بیان کرد: اگر منصفانه نگاه کنیم مردم اوضاع کرونا را به خوبی مدیریت کردند و حتی طرح شهید سلیمانی نیز توسط مردم به خوبی در سراسر استان اجرا شد.

سردار عبدالله پور با بیان اینکه مردم استان در جریان شیوع کرونا ۹۸ میلیارد تومان به فقرا کمک کردند، افزود: مردم همواره در عرصه‌های مختلف خوش درخشیده و استقامت و وفاداری خود به آرمان‌ها و ارزش‌ها را ثابت کرده‌اند.

وی ادامه داد: فضای مجازی و اینترنت وسیله‌ای در دست نظام سلطه شده تا از طریق آن بتواند سبک زندگی‌ها را به دلخواه خود تغییر دهد و هر جنایتی که می‌خواهد انجام دهد و کسی کاری به کار آن نداشته باشد.

سردار عبدالله پور با ابراز نگرانی از افزایش آمار طلاق در جامعه، اظهار کرد: در طرح شهید سلیمانی متوجه شدیم تعداد خانه‌های خالی در استان سه برابر تصور ما است و این یعنی آنکه یک شهرستان گیلان در دست مهاجران است.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به فعالیت ۱۲۰ استاد فضای رسانه در استان گیلان، عنوان کرد: دولتی‌ها نمی‌توانند با آسیب‌های فضای مجازی مقابله کنند لذا باید کار را به مردم به خصوص جوانان بسپاریم.

وی با اشاره به اینکه فضای مجازی استان گیلان توسط حزب اللهی‌ها محاصره شده و به راحتی می‌توانند جریان سازی کنند، گفت: نمی‌توان با کار عادی به این سمت رفت بلکه باید با کار جهادی تلاش کنیم و اگر مسئولین مانع نشوند جوانان می‌توانند مشکل را حل کنند.

سردار عبدالله پور تاکید کرد: تولید محتوا در فضای مجازی باید با کار جهادی و رعایت اخلاق و پایبندی به سبک زندگی اسلامی و ایرانی همراه باشد.

فرمانده سپاه قدس گیلان گیلان با بیان اینکه گیلان می‌تواند قطب تولید محتوای مجازی شود، افزود: چنین توانمندی در جوانان استان وجود دارد و می‌توانیم در حوزه تولید محتوای دیجیتال پایلوت باشیم.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد