تاریخ انتشار : سه شنبه 21 بهمن 1399 - 19:38
کد خبر : 92235

۴۰ واحد مسکونی بسیجیان به بهره‌برداری رسید

۴۰ واحد مسکونی بسیجیان به بهره‌برداری رسید

 سردار سرتیپ غلامرضا سلیمانی” در این آیین گفت:  با مجاهدت‌های گروه‌های جهادی بسیج سازندگی در سطح استان مرکزی، ۶۴۰ طرح محرومیت زدایی به بهره برداری رسیده که عمده این طرح‌ها، ساخت منزل برای محرومان بوده است. وی تاکید کرد: در استان مرکزی گروه‌های جهادی تنها به ساخت خانه اکتفا نکرده‌اند بلکه تجهیزات لازم را برای

 سردار سرتیپ غلامرضا سلیمانی” در این آیین گفت:  با مجاهدت‌های گروه‌های جهادی بسیج سازندگی در سطح استان مرکزی، ۶۴۰ طرح محرومیت زدایی به بهره برداری رسیده که عمده این طرح‌ها، ساخت منزل برای محرومان بوده است.
وی تاکید کرد: در استان مرکزی گروه‌های جهادی تنها به ساخت خانه اکتفا نکرده‌اند بلکه تجهیزات لازم را برای زندگی نیز فراهم کردند که این اقدام قابل تقدیر است.
رییس سازمان بسیج مستضعفین بیان داشت: در استان مرکزی به همت جهادگران بسیجی بیش از یک هزار و ۲۰۰ جهیزیه  توزیع شده که اقدامی اثربخش و امیدوار کننده است.
رییس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه به همت جهادگران استان مرکزی طرح‌های قابل توجهی انجام شده است، گفت: جهت گیری سپاه روح استان مرکزی و خدماتی که بسیج سازندگی استان ارائه داده در قیاس با سایر استانها برجسته است.
سردار سلیمانی یاداور شد: این روند بر اساس  برنامه ریزی‌های انجام شده در سال ۱۴۰۰ نیز با قوت دنبال می‌شود و  امید است بتوانیم از ظرفیت و مشارکت خیران برای حمایت از اقشار محروم کشور بیشترین بهره گیری را داشته باشیم.
وی تاکید کرد: بسیج و سپاه به طور حتم در سال ۱۴۰۰ توجه ویژه ای به سرمایه گذاری برای انجام اقدامات محرومیت زدایی خواهند داشت تا با هم افزایی و تعامل، شاهد کاهش محرومیت‌ها به ویژه در مناطق کم برخوردار باشیم.
فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی نیز در این آیین گفت: طی سال‌های اخیر با طنین انداز شدن روحیه جهادی در بین اقشار و آحاد مختلف مردم در استان مرکزی، شاهد اثربخشی فعالیت‌ها هستیم .
” سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی ” افزود: اکنون بیش از یک هزار و ۲۰۰ گروه جهادی در سامانه اطلس گروه‌های جهادی درسطح استان فعال هستند که به بیش از ۲۲ قشر خدمات تخصصی ارائه می‌کنند.
وی، انجام پروژه‌های محرومیت زدایی را اولویت اقدامات سپاه روح الله استان عنوان کرد و گفت: بیش از ۶۴۰ طرح شامل کانال کشی آب کشاورزی، لایروبی قنوات، لوله‌گذاری زمین‌های کشاورزی، لایروبی رودها، ساخت استخر ذخیره آب، ساخت زمین‌های ورزشی روباز، اجرای طرح های انتقال آب شرب، به بهره برداری رسید.
فرمانده سپاه روح الله استان ادامه داد: امسال به همت جهادگران بیش از ۶۰۰ فرصت شغلی پایدار  ایجاد شد که بخشی از آنها از طریق فعالیت در ۱۴ عرصه اقتصاد مقاومتی از جمله پرورش ماهی، مرغ، شترمرغ، دام، بوقلمون، کشت گیاهان دارویی، زعفران، باغات داربستی انگور، زنبورعسل محقق شد.
سردار کریمی بیان کرد :بیش از ۶۱۰ صندوق قرض الحسنه اشتغال زا با محوریت مردم در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی و تقویت اقتصاد مردم تشکیل شد.
 وی با بیان اینکه بیش از ۱۴ هزار جهادگر در امر مقابله و کاهش بیماری کرونا نقش آفرینی کردند، گفت: تاکنون بیش از ۲۴۰ هزار بسته معیشتی در قالب طرح کمک مومنانه در سطح استان توزیع شده که این اقدام با جدیت ادامه دارد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد