تاریخ انتشار : سه شنبه 21 بهمن 1399 - 11:49
کد خبر : 92140

مستند «ماح» به روایت مسجد تراز انقلاب اسلامی می پردازد

مستند «ماح» به روایت مسجد تراز انقلاب اسلامی می پردازد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری مهر، ستاد اقامه نماز کشور به مناسبت ایام الله دهه فجر با همکاری جشنواره مردمی عمار مستند «ماح» روایتی از یک مسجد تراز انقلاب اسلامی را به صورت آنلاین اکران می‌کند. مستند ماح به کارگردانی «سید عباس طهماسبی»، تهیه‌کنندگی

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری مهر، ستاد اقامه نماز کشور به مناسبت ایام الله دهه فجر با همکاری جشنواره مردمی عمار مستند «ماح» روایتی از یک مسجد تراز انقلاب اسلامی را به صورت آنلاین اکران می‌کند.

مستند ماح به کارگردانی «سید عباس طهماسبی»، تهیه‌کنندگی «سیاوش معصومی» و گویندگی «ناصر طهماسب» به تولید رسیده است. مستند ماح سه شنبه ۲۱ بهمن ماه ساعت ۱۹/۳۰ اکران خواهد شد.

مدیر روابط عمومی ستاد اقامه نماز کشور در خصوص داستان یک مسجد شگفت‌انگیز در مستند «ماح» گفت: این مستند روایتی از یک مسجد طراز انقلاب اسلامی است؛ مستندی از شکل‌گیری و فعالیت‌های خودجوش و متفاوت بچه‌های مسجد «امام حسین (ع)» جهرم است و فعالیت‌های فرهنگی این مسجد را در عمر نزدیک به ۳۰ ساله آن به تصویر کشیده است.

وی افزود: مسجد امام حسین جهرم با برخورداری از بیش از یک هزار و ۵۰۰ جوان و نوجوان مسجدی، به عنوان یک نهاد پیشرو و پیشگام تراز انقلاب اسلامی در آمده و خروجی آن مدیران توانمند و جوانان عالم و تحصیل‌کرده بسیاری است که هر کدام از آنها در جای جای کشور مشغول به فعالیت در خدمت رسانی به مردم هستند.

حامد صالحی تصریح کرد: کار فرهنگی برای نوجوانان از جمله دلایلی بود که پس از جنگ موجب شد تا «مسعود گواهیان» در مسجد «امام حسین (ع)» شهرستان جهرم جهاد خود را در عرصه فرهنگی ادامه دهد او در سال ۱۳۷۲ سفر راهیان‌نور را بنیان‌گذاری کرد و با هدف تربیت صحیح نوجوانان طرح از مدرسه تا مسجد را راه‌اندازی کرده که چند سال بعد به نام طرح صالحین ادامه یافت.

ایشان در ادامه گفت: طی این ۳۰ سال با کمک آزاده‌های جنگ تحمیلی در کنار طرح‌های عقیدتی، زیارتی، تفریحی و … جهت جذب نوجوانان به مسجد مسئله اشتغال آن‌ها نیز مورد توجه گروه «مسعود گواهیان» قرار گرفته است؛ کمک به خانواده‌های نیازمند به کمک نوجوانان نیز از جمله فعالیت‌های گواهیان و بچه‌های مسجد است.

علاقمندان جهت مشاهده تیزر و لینک اکران به پایگاه اطلاع رسانی ستاد اقامه نماز کشور به نشانی www.namaz.ir مراجعه فرمائید.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد