تاریخ انتشار : دوشنبه 20 بهمن 1399 - 18:07
کد خبر : 91928

مراسم الحاق تجهیزات جدید به مرزبانی ناجا

مراسم الحاق تجهیزات جدید به مرزبانی ناجا

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از پایگاه خبری پلیس، فرمانده نیروی انتظامی در مراسم الحاق تجهیزات به مرزبانی ناجا که در معاونت آماد و پشتیبانی نیروی انتظامی برگزار شد، اظهار داشت: تحریم‌ها، خودکفایی و اتکا به ظرفیت‌های داخل را به ما آموخت. اکنون شاهدیم که بیش

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از پایگاه خبری پلیس، فرمانده نیروی انتظامی در مراسم الحاق تجهیزات به مرزبانی ناجا که در معاونت آماد و پشتیبانی نیروی انتظامی برگزار شد، اظهار داشت: تحریم‌ها، خودکفایی و اتکا به ظرفیت‌های داخل را به ما آموخت. اکنون شاهدیم که بیش از ۹۵ درصد از تجهیزات الحاقی به مرزبانی نیروی انتظامی، ساخت داخل و تولید بومی است و این بیانگر دانش و مهارت جوانان و متخصصان متعهد و انقلابی کشور است.
سردار حسین اشتری با اشاره به اهمیت ماموریت مرزبانان کشور خاطرنشان کرد: حراست از ۸ هزارو ۷۵۵ کیلومتر از مرزهای کشور را مرزبانان عهده‌دار هستند و با غیرت و اقتدار از وسعت و گستردگی مرزها صیانت می‌کنند، معتقدیم که پشتیبانی تجهیزاتی از مرزبانان می‌تواند علاوه‌بر افزایش تحرک باعث ارتقاء ضریب امنیت کارکنان در اجرای ماموریت‌های مرزی شود. وی تاکید کرد: نیروی انتظامی حافظ جان، مال، ناموس و امنیت مردم است و بحمدالله توانسته از نقطه صفر مرزی تا مرکز کشور، در تمام جاده‌ها‌، شهرها‌، روستاها و… حضوری مقتدرانه و هوشیارانه داشته باشد؛ امروز پلیس در کنار مردم و برای آنان در حال خدمت و ایفای نقش است و این مهم را با رویکرد اقتدار توام با مهربانی دارد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد