تاریخ انتشار : دوشنبه 20 بهمن 1399 - 11:10
کد خبر : 91824

اصلی‌ترین هدف از تشکیل نظام جمهوری اسلامی پیاده کردن ارزش‌های دینی در جامعه بود

اصلی‌ترین هدف از تشکیل نظام جمهوری اسلامی پیاده کردن ارزش‌های دینی در جامعه بود

– اخبار استانها – به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از سنندج، محمود الله‌مرادی ظهر امروز در مراسم محفل انس با قرآن کریم که به همت شورای امر به معروف و نهی از منکر زندان‌های استان کردستان در زندان مرکزی این شهر برگزار شد، ضمن

– اخبار استانها –

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از سنندج، محمود الله‌مرادی ظهر امروز در مراسم محفل انس با قرآن کریم که به همت شورای امر به معروف و نهی از منکر زندان‌های استان کردستان در زندان مرکزی این شهر برگزار شد، ضمن تبریک ایام الله شکوهمند دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی به ملت مسلمان و مردم شریف ایران اسلامی، اظهار داشت: دهه فجر انقلاب اسلامی یادآور بزرگترین لطف الهی به ملت ایران است، امروزه بیداری اسلامی در جهان ریشه در انقلاب عظیم اسلامی ایران داشته و روز به روز در حال فراگیر شدن در جهان است.

وی با بیان اینکه  آزادی که امام ترسیم کرده حرکت در مسیر اسلام و قرآن و همچنان هدف از انقلاب برای اعتلای فرهنگ اسلام و قرآن است، گفت: باید به این افتخار کرد که شهر ما با وجود این‌ همه قاری برجسته و خادم قرآنی شهر نمونه قرآنی باشد و در کنار این به سایر بخش‌ها توجّه شود.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی زمانی به پیروزی رسید که تمام شئون ملت در اختیار متخصصین بیگانگان و فضای تاریک بر کشور حاکم بود، افزود: بیگانگان که خود را صاحب و همه کاره این ملت می‌دانستند با شعار اینکه ایران نفت دارد، فکر راحت‌طلبی به مسئولان داخلی تزریق می‌کردند اما به برکت خون شهدا و با رهبری بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران و رهبر معظم انقلاب و حمایت‌های همه جانبه مردم ایران اسلامی بعد از گذشت ۴۲ سال از پیروزی انقلاب، به عنوان کشوری مستقل در جهان راه پیشرفت در عرصه‌های مختلف علمی، اقتدار نظامی و فن‌آوری پیشرفته را در پیش گرفته است.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران بر پایه شعار «استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی» تشکیل شده است، تصریح کرد: اصلی‌ترین هدف از تشکیل نظام مقدس جمهوری اسلامی پیاده کردن ارزش‌های دینی در جامعه بوده که در این راه قدم‌های بسیار مهمی برداشته شده است.

الله‌مرادی با بیان اینکه دشمن امروز وحدت ملت‌های مسلمان را هدف قرار داده است، بیان کرد: شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی توانسته زمینه‌ای را فراهم کند تا مردم در سرنوشت خودشان سهیم باشند.

وی اظهار کرد: امام راحل (ره) اساس جمهوری اسلامی را بر پایه استقلال بنیان نهاد و هدف این مرد بزرگ این بود که کشور ایران به هیچ دولت و حکومتی وابسته نباشد و ریشه‌های وابستگی را بخشکاند که این مسیر در حال طی شدن است.

وی با اشاره به مقایسه پیشرفت‌های کنونی نظام مقدس جمهوری اسلامی با قبل از انقلاب پرداخت عنوان کرد: پمپاژ ناامیدی در جامعه به خاطر منافع حزبی ناصحیح بوده و باید همه مردم پیشرفت‌های چندین ساله جمهوری اسلامی را در نظر گرفته و قدردان زحمات فرزندان این ملت باشند و برای رشد و شکوفائی کشور از مسئولان مطالبه‌گری کنند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان یادآور شد: یکی دیگر از برکات اخیر انقلاب اسلامی قطع دست مستکبرین در منطقه بود چرا که آنها برنامه داشتند که اموال ملت‌های مسلمان خاورمیانه همچون عراق، سوریه، یمن و ایران را با پاشیدن بذر تفرقه و دو دستگی غارت کنند.

پلاک‌کوبی سنندج به عنوان شهر خلاق موسیقی؛ نوبخت با تخصیص ۱۰میلیارد تومان اعتبار برای “تالار فرهنگی و موزه موسیقی” سنندج موافقت کردجشنواره موسیقی فجر و فستیوال موسیقی بارسلون تفاهم‌نامه امضا کردند

الله‌مرادی گفت: امروزه جبهه استکبار به این نتیجه رسیده که تنها راه مقابل با ملت ایران جنگ نرم و فرهنگی است که اساس آن هم حول محور از هم پاشیدن بنیان خانواده از طریق ترویج فساد و فحشا و بذر یأس و نامیدی در بین آحاد جامعه و تفرقه و دوستگی بین اقوام و مذاهب مختلف است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با قدردای از تلاش‌های مسئولان  امور زندان‌‌ها ابراز داشت: در استان کردستان، مسئولان قضایی و امور زندان‌ها به صورت جهادی با چنان شوقی بی‌نظیر در بخش‌های مختلف به ویژه در بخش فرهنگی به زندانی‌ها خدمت کرده که گویا برای فرزندان خود این امورات را انجام می‌دهند و این یکی از افتخارات نظام اسلامی است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان افزود: امروزه به برکت انقلاب اسلامی و تلاش‌های بی‌دریغ مسئولان دستگاه قضا و امور زندان‌ها افراد زندانی به صورت مستمر در بخش‌های مختلف فرهنگی، و شغل مورد آموزش قرار گرفته تا پس از آزادی، بتوانند برای جامعه مفید واقع شوند و پرچم‌دار دین و ارزش‌ها شوند.

موردی از ابتلا به کرونا در بین زندانیان کردستان مشاهده نشده است

مراد فتحی مدیرکل امور زندان‌های استان کردستان نیز در این نشست ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر اظهار داشت: طبق فرمایشات امام خمینی (ره) رویکرد این سازمان بر این است که زندان‌ها به دانشگاه تبدیل و بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری زندان به آموزشگاه نیکی‌ها مبدل شود.

وی افزود: امور زندان‌های استان کردستان در حوزه قرآنی جایگاه ویژه‌ای در سطح کشور داشته و بسترهای اصلاحی مناسبی فراهم شده و هر ساله در حوزه قرآن مسابقاتی در سطوح مختلفی برگزار می‌شود.

مدیرکل امور زندان‌های استان کردستان با بیان اینکه خوشبختانه ۵۰درصد از زندانیان زندان مرکزی سنندج و ۴۲ درصد در سطح استان مشغول به کار هستند، گفت: این وضعیت نمونه بارز از زندانبانی اسلامی و برکت انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه خوشبختانه زندابانی اسلامی برگرفته از آموز‌ های دینی است؛ خاطر نشان کرد: در یک سال گذشته به همت خیرین رضایت ۴۲ نفر از محکومان قصاص گرفته و طعم آزادی را چشیدند.

فتحی با بیان اینکه خوشبختانه تاکنون موردی از ابتلا به کرونا در بین زندانیان کردستان مشاهده نشده است، یادآور شد: در زندان تمام پروتکل‌های بهداشتی رعایت و تکریم زندانیان و خانواده‌های آنان نیز همواره در اولویت بوده است.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد