تاریخ انتشار : دوشنبه 20 بهمن 1399 - 7:42
کد خبر : 91729

رئیس سازمان بازرسی‌: فساد در کشور گسترده نیست / اندکی از مدیران ‌تخلف مالی و فسادی دارند + فیلم

رئیس سازمان بازرسی‌: فساد در کشور گسترده نیست / اندکی از مدیران ‌تخلف مالی و فسادی دارند + فیلم

– اخبار استانها – به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از چابهار؛ حسن درویشان در حاشیه سفر به چابهار در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: اکثر قریب به اتفاق مدیران ما، مدیران سالمی هستند و عمده خطاهایی که از آن‌ها سر می‌زند، خطاهای فسادی

– اخبار استانها –

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از چابهار؛ حسن درویشان در حاشیه سفر به چابهار در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: اکثر قریب به اتفاق مدیران ما، مدیران سالمی هستند و عمده خطاهایی که از آن‌ها سر می‌زند، خطاهای فسادی نیست بلکه نقض مقررات، تخلف اداری و شکلی است.

وی افزود: منکر اینکه اصلا فساد در کشور ‌نیستیم و تعدادی اندکی از مدیران هم تخلف مالی و فسادی دارند اما اینکه گفته شود فساد گسترده است، خیر اینگونه نیست، در کشور فساد نه گسترده است و نه سیستمی.

ورود سازمان بازرسی به پروژه فرودگاه چابهار / درویشیان: تلاش می‌کنیم عملیات پروژه مجدد آغاز شود + فیلم‌ابهام چندماهه بر سر ساخت شهر فرودگاهی چابهار / ۴۸۰ میلیارد تومان منابع پروژه کجا هزینه شد؟+ فیلمتجهیز استراتژیک‌ترین بندر ایران با جرثقیل‌های هندی / چرا مهارجه‌ها راهی جز تنها بندر اقیانوسی ایران ندارند؟ + فیلم

رئیس سازمان بازرسی تصریح کرد: فسادهای شکل گرفته به ساختارهای ما بر می‌گردد که ساختارهایی نارکارآمد و فسادزا است و از شفافیت لازم برخوردار نیست؛ ما هنوز سامانه‌هایی که باید ایجاد شود و به هم مرتبط باشند در بسیاری از دستگاه‌های اجرایی نداریم.

وی گفت: سامانه‌های تجارت ما هنوز کاملا به هم مرتبط نیست و باید ایجاد شود تا ساختار شفاف باشد؛ طرح جامع مالیاتی که سال‌هاست دنبالش هستند هنوز به نتیجه‌ای نرسیده است و ما الان چندین هزار میلیارد تومان فرار مالیاتی داریم.

درویشیان خاطرنشان کرد: ایجاد سامانه‌های شفاف در دستور کار سازمان بازرسی است تا امکان تخلف کاهش و امکان رصد دستگاه‌های نظارتی به صورت هوشمند افزایش یابد.

منطقه آزاد چابهار , سازمان بازرسی کل کشور , استان سیستان و بلوچستان ,

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد