تاریخ انتشار : دوشنبه 20 بهمن 1399 - 7:17
کد خبر : 91724

انقلاب اسلامی معجزه الهی بود

انقلاب اسلامی معجزه الهی بود

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از رودان، سردار خسرو عروج در همایش یاران سلیمانی، گرامی‌داشت رشادت‌های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس شهرستان رودان اظهار داشت: مسیری را که رزمندگان و مبارزین ما از قبل از انقلاب تا کنون طی کرده‌اند همان مسیر امام

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از رودان، سردار خسرو عروج در همایش یاران سلیمانی، گرامی‌داشت رشادت‌های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس شهرستان رودان اظهار داشت: مسیری را که رزمندگان و مبارزین ما از قبل از انقلاب تا کنون طی کرده‌اند همان مسیر امام حسین علیه السلام است.

وی افزود: طبق اسنادی که دشمنان ما چاپ کرده‌اند در دفاع مقدس هر رزمنده‌ای را بیش از ۲۰ نفر پشتیبانی کرده‌اند و این یعنی همه ایران در جنگ تحمیلی حضور داشته‌اند.

مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران تصریح کرد: رزمندگان ما به‌دلیل اینکه اغلب در احوالات شخصی به خداوند متعال نزدیک شده بودند، هر یک نفرشان به اندازه یک لشکر می‌جنگید.

وی گفت: امروز آمریکای جنایتکار به صراحت اعتراف می‌کند، به ایران هزار برابر حمله کردیم اما ناتوان بودیم.

سردار عروج بیان داشت: این نشان از شعور و معرفت رزمندگان ایران اسلامی در دفاع از اسلام و انقلاب دارد.

وی ادامه داد: آنچه که در رزمندگان ما موج می‌زد در واقع تحمل سختی‌های فراوان برای آسایش اسلام و مسلمانان بود.

مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: این روحیه اجیر بودن برای کار خلق خدا باید باشد، یعنی آنچه که رزمندگان اسلام بر خلوص انجام می‌دادند.

سردار عروج تصریح کرد: امروز دشمنان ما در مقابل انقلاب و جانفشانی‌های رزمندگان ما کار متقابل را در دستور دارند و با شبیه‌سازی از رشادت‌های رزمندگان ما قصد ایستادگی در مقابل ایران اسلامی را دارند.

وی در ادامه با بیان اینکه دشمنان از معنویات و ارادت جوانان ایران اسلامی به ائمه اطهار غافلند، تاکید کرد: رزمندگان اسلام اجیر مردمند و برای ملت مسلمان جانفشانی می‌کنند.

مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران خاطرنشان ساخت: در جبهه حق علیه باطل از رزمندگان صدساله داشته‌ایم تا کودک شش ساله و قطعا از خون پاک آنان پاسداری خواهد شد.

وی عنوان داشت: همانطور که امام راحل فرمودند راه شهدا قطع نخواهد شد و اگر عده‌ای نروند به دیگران این ماموریت داده می‌شود.

سردار عروج با اشاره به فرموده امام راحل گفت: جنس انقلاب ما بنحوی است که دشمنان ما شناختی از آن ندارند و هرگاه توطئه ای علیه انقلاب کنند شکست می خورند.

وی ادامه داد: انسان‌هایی که در ریل انقلاب قرار می گیرند خود را با آن متناسب می کنند و بعد از این تناسب اتصال ایجاد می شود.

مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران افزود: همانطور که تمام اندیشمندان جهان می گویند انقلاب اسلامی ایران عین معجزه بود.

سردار عروج با بیان اینکه پیش از انقلاب ۱۶ هزار مستشار آمریکایی در نقاط مختلف کشور حضور داشتند، گفت: وقتی اتصال جوانان ما شکل گرفت معجزه انقلاب رخ داد.

وی بیان داشت: امروز دشمنان ما به‌دنبال راه‌های جدید برای مقابله با انقلاب اسلامی است.

سردار خسرو عروج تصریح کرد: همانطور که بنیانگذار انقلاب اسلامی گفته‌اند، شجاعت‌ رزمندگان اسلام وحدت‌آفرین است و با دیدن آنها همگان به آنان افتخار می‌کنند.

وی با بیان اینکه این ماهیت معنوی رزمندگان اسلام در دنیا ناشناخته شده است، گفت: حتی رئیس جمهور آمریکا هم به صراحت می گوید:  هر جای عالم اتفاقی می افتد در ادبیات سیاسی دنیا پادشاهی و نخست وزیر پشت کار است اما فقط یک نفر در موضوع ما موضع گیری می کند و همه چیز عوض می شود، آن هم رهبر جمهوری اسلامی ایران است.

مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران خاطرنشان ساخت: بنظر می رسد هر انداز به این موضوعات فکر کنیم راهگشا خواهد بود همانطور امام راحل فرمودند جبهه ما، جبهه انقلابی است.

سردار عروج تصریح کرد: اگر چه ما در جنگ تحمیلی پابرهنه بودیم اما با سلاح ایمان ایستادگی کردیم.

وی گفت: هم اکنون دنیا تمام عیار با ما در جنگ  است، جنگی که قطعا حربه های شکسته خورده شان  بعد از مدتی از زبان خودشان و بوسیله دوستان‌شان آشکار خواهند شد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد