تاریخ انتشار : یکشنبه 19 بهمن 1399 - 19:55
کد خبر : 91557

سردار فدوی: آمریکا مجسمه شرارت در جهان/ عمل به تکلیف عامل توفیق الهی است

سردار فدوی: آمریکا مجسمه شرارت در جهان/ عمل به تکلیف عامل توفیق الهی است

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از اردبیل، سردار علی فدوی عصر امروز در مراسم افتتاحیه پروژه‌های عمرانی بخش مرادلو شهرستان مشگین شهر، اظهار کرد: امسال در حالی چهل و دومین سال پیروزی انقلاب اسلامی را جشن می‌گیریم که پیروزی‌های انقلاب اسلامی در ابعاد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از اردبیل، سردار علی فدوی عصر امروز در مراسم افتتاحیه پروژه‌های عمرانی بخش مرادلو شهرستان مشگین شهر، اظهار کرد: امسال در حالی چهل و دومین سال پیروزی انقلاب اسلامی را جشن می‌گیریم که پیروزی‌های انقلاب اسلامی در ابعاد مختلف و عرصه‌های گوناگون را شاهد هستیم و این در سایه الطاف الهی است.

وی افزود: آمریکا در طول ۴۲ سال گذشته توطئه‌ها و اقدامات بسیاری بر علیه ایران اسلامی انجام داده ولی نتوانسته کاری از پیش ببرد و هیچ پیروزی در طول ۴۲ سال برای آمریکا رقم نخورده است.

 

جانشین فرمانده کل سپاه بیان کرد: همه این موفقیت‌ها، امداد الهی است و چون مردم به تکلیف خود در برابر اوامر الهی عمل کردند خداوند متعال نیز از انقلاب اسلامی حمایت کرد و وعده خود را که همانا پیروزی اهل حق بر باطل بود محقق کرد.

سردار فدوی با بیان اینکه آمریکا و هم پیمانانش در این چهل و دو سال، هر چه در توان داشتند علیه انقلاب اسلامی به کار بستند، تصریح کرد: امدادهای الهی در کنار عمل به تکلیف باعث شد تا مردم ایران اسلامی بر دشمنان پیروز شده و توطئه‌های آنان را خنثی کنند.

وی با اشاره به ۶۱۰ شهید شهرستان گرمی اذعان داشت: شهرستان مرادلو با تقدیم ۶۶ شهید نقش مهمی در پیروزی انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس داشت.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: شهرستان مشگین شهر دارای ذخایر معنوی گرانبهایی همچون آیت الله مشگینی است و این توفیق بزرگی برای مردم منطقه است.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود به بازخوانی دستگیری نیروهای آمریکایی به دست رزمندگان ایران اسلامی نیز اشاره کرد و گفت: دشمن با تمام خباثت مکر کرد ولی وعده الهی نصیب ملت ایران شد و در برابر مکر دشمنان، خداوند نیز بر آنها مکر کرد و آنها را گرفتار رزمندگان اسلام کرد و این از امدادهای غیبی بود.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه ابزارهای مادی و دنیوی تعیین کننده نیست، اذعان داشت: اراده الهی در همه حال و شرایط تعیین کننده است.

سردار فدوی با بیان اینکه آمریکا، شیطان بزرگ و مجسمه شرارت در جهان است، گفت: این دولت مستکبر سر سوزنی خیر ندارد و هرچه در سر دارد شرّ است.

وی اهمیت عمل به تکلیف را یادآور شد و گفت: طبق قاعده الهی هر وقت ملتی بر این قاعده و اصول حرکت کند مستحق دریافت امدادهای الهی خواهد  بود.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران به مشکلات فعلی کشور به ویژه مشکلات اقتصادی اشاره کرد و گفت: اقتصاد مقاومتی گره‌گشای مشکلات اقتصادی کشور است.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد