تاریخ انتشار : یکشنبه 19 بهمن 1399 - 13:15
کد خبر : 91509

خانه فرهنگ “شهید سردار حاج قاسم سلیمانی” و بوستان “آب شن” افتتاح شد

خانه فرهنگ “شهید سردار حاج قاسم سلیمانی” و بوستان “آب شن” افتتاح شد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری برنا از تهران ؛ صبح امروز به مناسبت دهه مبارک فجر و چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ۲ پروژه شاخص عمرانی شهرداری قدس با حضور دکتر گودرزی معاون امنیتی و انتظامی استانداری تهران، امام جمعه، فرماندار، شهردار،

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری برنا از تهران ؛ صبح امروز به مناسبت دهه مبارک فجر و چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ۲ پروژه شاخص عمرانی شهرداری قدس با حضور دکتر گودرزی معاون امنیتی و انتظامی استانداری تهران، امام جمعه، فرماندار، شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهرقدس و دیگر مسئولین افتتاح شد.

بر اساس این گزارش، خانه فرهنگ شهید سردار حاج قاسم سلیمانی نخستین پروژه ای بود که روبان افتتاح آن توسط مسئولین بریده شد. این پروژه به منظور ارتقای کیفی و کمی زیرساختها و اماکن فرهنگی، افزایش سرانه های این حوزه و تسهیل در دسترسی شهروندان به امکانات رفاهی و خدماتی با ١٩۸۰ مترمربع زیربنا در ٣٣۰ مترمربع زمین در ۶ طبقه شامل زیرزمین و ۵ طبقه با اسکلت بتنی و با اعتبار ۵ میلیارد تومان اجرایی گردیده است.

دومین پروژه ای که افتتاح شد بوستان بزرگ آب شن نام دارد. عملیات احداث بوستان آب شن در ۲ فاز مجزا با مساحت کلی ۴۰ هکتار اجرایی می گردد که فاز اول این بوستان امروز به بهره برداری رسید.

فاز اول این بوستان با مساحت ۴/۵ هکتاری و اجرای ۱۱ هزار مترمربع کفپوش و ساخت دیواره رودخانه با اعتبار ۷ میلیارد تومانی احداث گردیده و بزرگترین فرش گل منطقه، انواع گیاهان دارویی و درختچه‌های گوناگون، نیمکت و وسایل بازی، آلاچیق، آبخوری، سایه بان، میز تنیس، سرویس بهداشتی و… را در خود جای داده است.

در فاز دوم این بوستان نیز کاشت ۵۰ گونه گیاهی مختلف اعم از گیاهان دارویی، نهال، درخت، درختچه و گل‌های فصلی و دائمی مدنظر قرار دارد که این بوستان را متمایز از سایر بوستان‌ها خواهد کرد.

تم پارک ۴۰ هکتاری آب‌شن با تکمیل گام به گام و همچنین ساخت دریاچه مصنوعی به یکی از مراکز تفریحی و گردشگری برجسته غرب استان تهران در حوزه اوقات فراغت و گردشگری مبدل خواهد شد.

گفتنی است، پس از افتتاح این دو پروژه از روند اجرای پروژه زیر گذر شهید تولایی در شهرک دانش بازدید به عمل آمد.

 

بیشتر بخوانید:

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد