تاریخ انتشار : یکشنبه 19 بهمن 1399 - 6:43
کد خبر : 91379

یادواره شهدای دانش‌آموز و نمایشگاه حجاب در آستارا برگزار شد

یادواره شهدای دانش‌آموز و نمایشگاه حجاب در آستارا برگزار شد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار ایرنا؛ جانشین فرمانده سپاه ناحیه آستارا روز یکشنبه در یادواه شهدای دانش آموز در مدرسه حافظ این شهرستان گفت: دانش آموزان در دفاع مقدس با رها کردن درس و مشق و خانواده، به ندای امام (ره) لبیک گفته و در جبهه‌های نبرد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار ایرنا؛ جانشین فرمانده سپاه ناحیه آستارا روز یکشنبه در یادواه شهدای دانش آموز در مدرسه حافظ این شهرستان گفت: دانش آموزان در دفاع مقدس با رها کردن درس و مشق و خانواده، به ندای امام (ره) لبیک گفته و در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل در مقابل دشمن ایستادند.

سرهنگ فردین عباس زاده افزود: آرمان ۳۶ هزار شهید دانش آموز کشور باید با رشته های هنری تبیین شود و نام شهیدان کم سنی همچون حسین فهمیده و بهنام محمدی، همواره بر تارک این سرزمین می درخشد.

وی اضافه کرد: ۲۱ شهید دانش آموز و فرهنگی آستارا، سند افتخار آموزش و پرورش این شهرستان هستند و آئین های گرامیداشت آن عزیزان با مشارکت مسئولان و فرهنگیان در مدارس برگزار می شود.

معاون پرورشی آموزش و پرورش آستارا هم گفت: انقلاب اسلامی باعث افول قدرت آمریکا شد و گروه های دست نشانده آن نظیر داعش ناکام شدند و جوانان ما راه شهدا را ادامه خواهند داد. 

نیلوفر خدادادزاده افزود: دانش آموزان در احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر پیشقدم شوند و ترویج امور اخلاقی و دینی توسط قشر جوان، جامعه را در برابر فساد بیمه می کند.

۱۸ هزار دانش آموز در مدارس آستارا به تحصیل علم مشغول هستند و این آئین با همکاری آموزش و پرورش، سپاه و اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان آستارا برگزار شد و با شعرخوانی، اجرای سرود و پخش نماهنگ دفاع مقدس خاتمه یافت. 

برگزاری نمایشگاه حجاب

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی آستارا روز یکشنبه در آئین افتتاح نمایشگاه حجاب و عفاف گفت: این نمایشگاه یک روزه با سه غرفه در میدان مقابل فرمانداری دایر است و به بانوانی که به نمایشگاه مراجعه می کنند، روسری و گیره رایگان اهدا می شود.

محمد پورحنیفه افزود: در یکی از غرفه ها بازدیدکنندگان دیدگاه ها و نظرات خود را درباره ارزش و اهمیت حجاب می نویسند و به شور می گذارند.

شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده و ۱۶۷ شهید را به نظام جمهوری اسلامی تقدیم کرده است. 

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد