تاریخ انتشار : یکشنبه 19 بهمن 1399 - 4:12
کد خبر : 91326

امکانات ما در حد یک تیم لیگ برتری نیست/ مسجد سلیمان مردمان شریفی دارد

امکانات ما در حد یک تیم لیگ برتری نیست/ مسجد سلیمان مردمان شریفی دارد

مصطفی نائیج‌پور، مدافع تیم نفت مسجدسلیمان، در مورد تساوی تیمش مقابل گل‌گهر سیرجان به خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا گفت: بازی خیلی خوبی انجام دادیم و با اینکه این بازی در خانه حریف انجام می‌شد کاملا تیم برتر میدان بودیم و به گل‌گهر، که بسیار هم تیم قابل احترامی است، فشار آوردیم. چند موقعیت هم

مصطفی نائیج‌پور، مدافع تیم نفت مسجدسلیمان، در مورد تساوی تیمش مقابل گل‌گهر سیرجان به خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا گفت: بازی خیلی خوبی انجام دادیم و با اینکه این بازی در خانه حریف انجام می‌شد کاملا تیم برتر میدان بودیم و به گل‌گهر، که بسیار هم تیم قابل احترامی است، فشار آوردیم. چند موقعیت هم خلق کردیم که متاسفانه تبدیل به گل نشد وگرنه با سه امتیاز شیرین به مسجدسلیمان می‌رفتیم.

او درباره مشکلات عدیده نفت مسجدسلیمان ادامه داد: ما چندین هفته است که منتظر هستیم تا مسئولان به قول‌هایی که داده‌اند عمل کنند. ما به عنوان یک تیم لیگ برتری امکانات ضعیفی داریم که اگر کمک به حلش نکنند واقعا اثر بدی روی تیم خواهد گذاشت. ما خیلی وقت است که مشکل زمین تمرین داریم و چنین تیمی در چنین سطحی برایش زشت است که امکانات اولیه را نداشته باشد.

مدافع نفت مسجدسلیمان درباره روند خوبی که در پیش گرفته‌اند گفت: واقعا کادر فنی و بچه‌ها خیلی با غیرت هستند و بدون توجه به مشکلات کار خود را پیش می‌برند اما نمی‌شود تا انتها همین‌طور ادامه داد چون بالاخره یک جا آدم کم می‌آورد. مردم مسجدسلیمان خیلی شریف هستند و ما واقعا دل‌مان به حال این تیم می‌سوزد و در زمین تمام توان‌مان را می‌گذاریم اما از مسئولین هم انتظار حمایت داریم.

نائیج‌پور در پایان در مورد دیدار با آلومینیوم اراک افزود: آلومینیوم تیم خوب و جنگنده‌ای است ولی ما هم در خانه حرف‌های زیادی برای گفتن داریم. ۳

بیشتر بخوانید:

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد