تاریخ انتشار : شنبه 18 بهمن 1399 - 14:55
کد خبر : 91264

۲۵۰۰ زمین چمن مصنوعی در دولت تدبیر و امید تحویل مردم شده است

۲۵۰۰ زمین چمن مصنوعی در دولت تدبیر و امید تحویل مردم شده است

محمد مهدی تندگویان عصر شنبه در دیدار با استاندار هرمزگان افزود: این تحول در حوزه عمران ورزش با حمایت وزیر ورزش و جوانان، اداره کل ورزش استان ها و شهرستان ها و همت استانداران صورت گرفته است.  به شکل گیری مجمع ملی جوانان اشاره کرد و بیان داشت: شکل گیری این مجمع و ایجاد این

محمد مهدی تندگویان عصر شنبه در دیدار با استاندار هرمزگان افزود: این تحول در حوزه عمران ورزش با حمایت وزیر ورزش و جوانان، اداره کل ورزش استان ها و شهرستان ها و همت استانداران صورت گرفته است.
 به شکل گیری مجمع ملی جوانان اشاره کرد و بیان داشت: شکل گیری این مجمع و ایجاد این ظرفیت قانونی برای سمن های جوانان، هزینه‌هایی برای دولت دربرداشت، که امیدواریم استانداران از این ظرفیت نهایت بهره را برای توسعه کشور و خدمت به مردم بکار گیرند.
معاون وزارت ورزش و جوانان اظهارداشت: سمن ها  بازوی دولت هستند و باید بتوانند در استان‌ها پایش های مورد نیاز را انجام دهند تا با طرح آن‌ها در ستادهای ساماندهی امور جوانان و گرفتن مصوبه مناسب برای حل مشکلات جوانان قدم‌های خوبی برداشت. 
تندگویان در ادامه با قدردانی از اقدام‌های استان هرمزگان در حوزه جوانان، تصریح کرد: اعتبارات خوبی در بحث تسهیلات برای طرح‌های سمن ها در این استان اختصاص یافته است.
وی گفت: در ۹ ماهه اول سالجاری نسبت به همسنجی با سال قبل حدود پنج درصد افزایش ثبت ازدواج و حدود چهار درصد کاهش ثبت طلاق در استان هرمزگان داشتیم که بی سابقه بوده است.
تندگویان با اشاره به ارائه تسهیلات فنی اعتباری در حوزه اشتغال و کارآفرینی توسط معاونت امور جوانان وزارت ورزش و جوانان، گفت: امیدواریم با این کار در موضوع‌ مهارت‌های عمومی برای توسعه اشتغال هم گام‌های خوبی برداشته شود.

در سال آینده مشکلات خانه‌های جوانان رفع می‌شود

 معاون امور جوانان وزیر ورزش و جوانان همچنین در دیداری با مجمع جوانان و منتخب سمن های هرمزگان   با بیان اینکه امیدواریم بزودی مشکل ثبت و صدور مجوزهای خانه‌های جوانان رفع شود، گفت: در سال جدید با ابلاغ قانون جدید وزارت ورزش و جوانان، مشکلات رفع می‌شود.
تندگویان افزود: در سال‌های اخیر دولت برای جایگاه مجمع ملی سمن های جوانان کمک‌های زیادی نموده است و ماهم هر جایی که احساس کمبود و کوتاهی کنیم به طور قطع پیگیری‌های لازم را در جهت رفع آن انجام خواهیم داد.
وی بیان داشت: برای احداث خانه جوان در استان‌ها بسیاری از مدیران در کنار  وزارتخانه پای کار بوده‌اند و امیدواریم از سال آینده نیز مشکل اعتبار بودجه احداث خانه جوان رفع خواهد شد.
این مسوول اظهارداشت: همان طور که مشکل قانونی احداث خانه جوان با پیگیری‌ها و تلاش رفع شد، مشکل بودجه و اعتبارات هم رفع می‌گردد تا خانه جوان تعیین تکلیف شود.
تندگویان با بیان اینکه درخواست پایش درخصوص اشتغال مجمع جوانان را داریم، بیان کرد: همه تشکل‌ها می‌توانند نماینده بسیار خوبی برای جوانان استان‌ها باشند  و مطالبات را پیگیری کنند.

برای بهتر شدن افزایش ازدواج و کاهش طلاق در هرمزگان باید فرهنگ سازی بهینه انجام شود

 استاندار هرمزگان نیز با ابراز خشنودی از افزایش ثبت ازدواج و کاهش طلاق در این استان، گفت: باید سنجش و پایشی در این خصوص انجام دهیم تا عوامل این اتفاق خوشایند مشخص شود و برای بهتر شدن این آمار روی این عوامل فرهنگ سازی و برنامه ریزی کنیم.
فریدون همتی همچنین بر لزوم گزارشی از انتصابات جوانان در استان برای الگوسازی، حرکت و امید بخشی به سایر جوانان تاکید کرد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد