تاریخ انتشار : جمعه 17 بهمن 1399 - 7:25
کد خبر : 90924

ترویج هشتگ “بی‌تفاوت نباشیم” در فضای مجازی/ همه باید مطالبه‌گر شوند

ترویج هشتگ “بی‌تفاوت نباشیم” در فضای مجازی/ همه باید مطالبه‌گر شوند

حجت الاسلام جلیل محبی در سفر به کرمانشاه در جمع خبرنگاران رویکرد جدید ستاد امر به معروف و نهی از منکر را مطالبه گری از مسئولین از طریق روشنگری اقشار مختلف عنوان کرد و افزود: یکی از کارهای خوبی که در این راستا انجام گرفته ایجاد و ترویج هشتگ “بی تفاوت نباشیم” در فضای مجازی

حجت الاسلام جلیل محبی در سفر به کرمانشاه در جمع خبرنگاران رویکرد جدید ستاد امر به معروف و نهی از منکر را مطالبه گری از مسئولین از طریق روشنگری اقشار مختلف عنوان کرد و افزود: یکی از کارهای خوبی که در این راستا انجام گرفته ایجاد و ترویج هشتگ “بی تفاوت نباشیم” در فضای مجازی است.

محبی با اشاره به اهمیت ترویج مطالبه گری در بین اقشار مختلف مردم، تاکید کرد: در رخدادهایی مثل برخورد نماینده مجلس با مأمور راهنمایی و رانندگی یا اهدای خودرو به نمایندگان مجلس، تأثیر مطالبه‌گری مردم به خوبی نمایان شد.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور  با بیان اینکه احادیث و روایات زیادی در ارتباط با امر به معروف مسئولین و حاکمین وجود دارد، گفت: با تکیه بر این احادیث و روایات و آموزه های دینی، امام خمینی(ره) توانست در برابر طاغوت ایستادگی کرده و انقلاب اسلامی را با همراهی مردم به پیروزی برساند.

وی با بیان اینکه نباید از مطالبه گری از مسئولین ناامید شد، گفت: اگر مردم مطالبه گر شوند و از مسئولین مطالبه گری کنند، خیلی از مشکلات حل می شود.

وی با تاکید بر جایگاه رسانه ها در نهادینه کردن فرهنگ مطالبه گری،  گفت: امروز رسانه ها به اندازه ای  تاثیرگذار هستند که مسئولین را به چالش می کشانند.

محبی در ادامه یکی از وظایف ستاد امر به معروف و نهی از منکر را دفاع از آمران به معروف و ناهیان از منکر عنوان کرد و افزود: ستاد وظیفه دارد در زمینه‌های گوناگون از فعالان حوزه امر به معروف و نهی از منکر حمایت کند، چون با اجرای این دو واجب الهی می توان به داشتن جامعه ای آرمانی امیدوار بود.

انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد