تاریخ انتشار : پنجشنبه 16 بهمن 1399 - 20:17
کد خبر : 90869

زالی: غربالگری ۱۰۰ درصدی در منازل روستایی و شهری فیروزکوه انجام شد

زالی: غربالگری ۱۰۰ درصدی در منازل روستایی و شهری فیروزکوه انجام شد

علیرضا زالی شامگاه پنجشنبه در حاشیه برگزاری جلسه ستاد کرونا شهرستان فیروزکوه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: رکوردی در زمینه اجرای طرح شهید سلیمانی در شهرستان فیروزکوه به ثبت رسید و این طرح بصورت ۱۰۰ درصدی با همکاری فرمانداری؛ شبکه بهداشت و درمان و بسیج و سپاه فیروزکوه اجرا شد. وی افزود:

علیرضا زالی شامگاه پنجشنبه در حاشیه برگزاری جلسه ستاد کرونا شهرستان فیروزکوه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: رکوردی در زمینه اجرای طرح شهید سلیمانی در شهرستان فیروزکوه به ثبت رسید و این طرح بصورت ۱۰۰ درصدی با همکاری فرمانداری؛ شبکه بهداشت و درمان و بسیج و سپاه فیروزکوه اجرا شد.

وی افزود: در دو ماه گذشته ویروس کرونا در شهرستان فیروزکوه تلفات جانی نداشت و شرایط این شهرستان در شرایط آبی قرار گرفته است.

زالی ادامه داد: فیروزکوه در شرقی ترین نقطه استان تهران و به لحاظ اینکه این شهرستان در همسایگی استان مازندران قرار دارد اجرای کامل طرح شهید سلیمانی بسیار مهم و ضروری بود.

همچنین فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران نیز در این باره گفت: طرح شهید سلیمانی با همکاری ۱۹ ناحیه سپاه در استان تهران چند ماهی است که اجرا شده و شهرستان فیروزکوه اولین شهرستانی در استان تهران بود که این طرح را بطور کامل اجرا کرد.

سردار احمد ذوالقدر افزود: طرح شهید سلیمانی در ۴۲۸ نقطه و با همکاری ۱۰۰ هزار نیروی متخصص در استان تهران در حال اجرا است.

وی ادامه داد: در کنار ارایه خدمات پزشکی و بهداشتی توزیع بسته های بهداشتی نیز در دستور کار قرار دارد و در دهه فجر امسال قرار بود ۲۲ هزار بسته بدست افزاد نیازمند برسد اما تاکنون بیش از ۴۲ هزار بسته معیشتی در استان تهران توزیع شده است.


همچنین فرماندار شهرستان فیروزکوه نیز در این باره گفت: همکاری مردم و انجام وظایف و تکالیف دستگاه های اجرایی شهرستان موجب شد که طرح شهید سلیمانی بطور کامل در این شهرستان اجرا شود.

ابوالقاسم مهری افزود: جلسه ستاد مقابله با کرونا شهرستان فیروزکوه امروز / پنجشنبه با حضور دکتر زالی و سردار ذوالقدر برگزار شد.

وی ادامه داد: بازدید از بیمارستان امام خمینی (ره) و تقدیر از پرستاران این بیمارستان از دیگر برنامه های امروز حضور دکتر زالی و سردار ذوالقدر بود.

به گفته وی، بازدید از خانه بهداشت روستای بهان از دیگر برنامه های امروز و امشب بود که هدف از این بازدید بررسی مشکلات ساختمان فرسوده خانه بهداشت روستای بهان بود که رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران نسبت به نوسازی و آغاز فعالیت مجدد این خانه بهداشت با حضور بهورز دستورات لازم را صادر کرد.

همچنین در این بازدید با توجه به جابجایی روستای سله بن مقرر شد تا نسبت به جابجایی خانه بهداشت این روستا همزمان با جابجایی بافت روستا نیز اقدام شود.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد