تاریخ انتشار : پنجشنبه 16 بهمن 1399 - 19:21
کد خبر : 90860

آساوله به یک ناحیه منفصل شهری در سنندج تبدیل شود

آساوله به یک ناحیه منفصل شهری در سنندج تبدیل شود

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، مراسم افتتاح ساختمان آموزشی سردار شهید شکیبا سلیمی عصر امروز با حضور فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان و جمعی از مسئولان استانی در روستای آساوله سنندج برگزار شد. سردار سید صادق حسینی در این مراسم اظهار کرد: نقاط

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، مراسم افتتاح ساختمان آموزشی سردار شهید شکیبا سلیمی عصر امروز با حضور فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان و جمعی از مسئولان استانی در روستای آساوله سنندج برگزار شد.

سردار سید صادق حسینی در این مراسم اظهار کرد: نقاط حاشیه‌ای در سنندج هر کدام به نوعی مشکلاتی دارند که هر کدام پیگیری خاص خودش را می‌خواهد.

وی افزود: پیگیری‌ها و بررسی‌های متعددی در خصوص مسائل و مشکلات مناطق حاشیه‌ای استان به ویژه سنندج انجام شده و در این راستا با بهره مندی از ظرفیت بسیج مردمی اقداماتی انجام گرفته است.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان تصریح کرد: خدمت به مردم به ویژه محرومان هدف اصلی نهضت امام خمینی (ره) بوده و طی چهار دهه از انقلاب اسلامی شاهد خدمات نظام اسلامی در مناطق محروم و روستاها بوده‌ایم و امروز نیز این مناطق در اولویت هستند.

سردار حسینی افزود: مدیران باید تلاش کنند با کمک مردم مشکلات را حل کنند و با جلب اعتماد عمومی در مسیر تسریع در رفع مشکلات همت گمارند.

وی تأکید کرد: با توجه به جمعیت چندین هزار نفری روستای آساوله انتظار می‌رود این روستا به عنوان یک ناحیه منفصل شهری در سنندج انتخاب شود و شهردار داشته باشد.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: مردم سرمایه اصلی نظام هستند و هر چقدر به آنان خدمت شود باز هم کم است.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد