تاریخ انتشار : چهارشنبه 21 تیر 1396 - 5:34
کد خبر : 9077

سیاست‌گذاری‌های مسئولان در جهت ترویج سبک زندگی عفیفانه باشد

سیاست‌گذاری‌های مسئولان در جهت ترویج سبک زندگی عفیفانه باشد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایسنا، دیروز به‌مناسبت گرامیداشت هفته عفاف و حجاب جمعی از بانوان شهر تاکستان صبح امروز به دیدار امام‌جمعه این شهر رفتند. آیت‌الله «علی اسلامی» امام‌جمعه شهر و نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به‌ضرورت مقابله با جنگ

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایسنا، دیروز به‌مناسبت گرامیداشت هفته عفاف و حجاب جمعی از بانوان شهر تاکستان صبح امروز به دیدار امام‌جمعه این شهر رفتند.

آیت‌الله «علی اسلامی» امام‌جمعه شهر و نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به‌ضرورت مقابله با جنگ نرم دشمنان بر تربیت نسل‌های آینده بر اساس آموزه‌های اسلام ناب محمدی و تحکیم بنیان خانواده تأکید کرد.

وی اظهار کرد: حجاب و عفاف و از کتاب الله سرچشمه می‌گیرد و سنت پیغمبر(ص) و ائمه(ع) است به حفظ تداوم آن باید همت گمارد.

امام جمعه تاکستان خاطرنشان کرد: سیاست‌گذاری‌های مسئولان شهرستان خصوصاً نهادهای فرهنگی از جمله آموزش‌وپرورش و امور بانوان ادارات، باید در جهت ترویج سبک زندگی عفیفانه در جامعه و فرهنگ‌سازی در مقوله حجاب برای زنان و مردان باشد.

وی افزود: حجاب مانع گمراهی و خودنمایی و حافظ حرمت و آداب عفت و حیا شده و به حفظ اعتلای شخصیت فردی و تحکیم بنیاد خانواده و عفت و اخلاق اجتماعی بر زن می‌افزاید و امنیت و آرامش خاطر را، به ارمغان می‌آورد.

امام‌جمعه‌ی تاکستان، یادآور شد: ترویج فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه می‌تواند جامعه را از آسیب‌های مختلف مصون داشته و حفظ کند.

در پایان این مراسم، شماری از بانوان موفق و نمونه در عرصه‌ی حجاب و عفاف امام جمعه شهر تاکستان تقدیر و تجلیل شدند.

انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد