تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 بهمن 1399 - 20:25
کد خبر : 90682

تقاطع غیرهمسطح مسجدالرسول قائمشهر بهره‌برداری شد

تقاطع غیرهمسطح مسجدالرسول قائمشهر بهره‌برداری شد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران در مراسم بهره برداری از این طرح گفت : شهر قائمشهر به دلیل اجرای پروژه های عمرانی نمونه است.  مهدی رازجویان با اعلام اینکه احداث زیرگذر مسجد الرسول به حل گره ترافیکی کمک کرده است،

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران در مراسم بهره برداری از این طرح گفت : شهر قائمشهر به دلیل اجرای پروژه های عمرانی نمونه است.

 مهدی رازجویان با اعلام اینکه احداث زیرگذر مسجد الرسول به حل گره ترافیکی کمک کرده است، افزئد : این شهر نیازمند این گونه پروژه های عمرانی است تا بتواند گره ای از مشکلات مردم را حل کند.

وی با بیان اینکه رودخانه سیاه رود از لحاظ معیشتی و بهداشتی مشکلاتی برای شهروندان ایجاد کرده بود ، گفت : خوشبختانه با لایروبی صورت گرفته از سوی شهرداری  این مکان حتی می تواند به پارک حاشیه رودخانه ای هم تبدیل شود.

شهردار قائمشهر هم در مراسم بهره برداری از این طرح شهری گفت که برای ساخت این تقاطع غیرهمسطح ۱۵۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

عباس صالح زاده افزود : برای ساخت این تقاطع غیرهمسطح که ۱۳۷ متر طول دارد  ، یکهزار و ۲۰۰ متر کانال انتقال آب اجرا شده است.

وی افزود : در دهه فجر در مجموع یکهزار و ۱۰۰ میلیارد ریال طرح عمرانی در قائمشهر آماده افتتاح شد که از جمله آن بازگشایی حریم رودخانه سیاه رود در فضایی به مساحت ۷۰ هزار متر با ۱۵۰ میلیارد ریال هزینه بوده است.

شهردار قائمشهر گفت : امسال ۲۰۰ میلیارد ریال برای آسفالت معابر شهری هزینه شد که بخشی از آن در دهه فجر به بهره برداری رسید.

صالح زاده یکی از دغدغه های شهری قائمشهر را کانال هدایت آب سطحی برشمرد و افزود : برای رفع این مشکل کانال انتقال آب در تقاطع غیرهمسطح به طول ۷۰۰ متر تا رودخانه تلار و در کمتر از سه ماه اجرا شد که در دهه فجر به بهره برداری می رسد.

وی از اجرای احداث کانال هدایت آبهای سطحی به طول ۶ هزار و ۴۰۰ متر طول در نقاط دیگر شهر هم خبر داد.

شهردار قائمشهر همچنین از نصب دوربین پایش تصویری در ۳۱ نقطه شهر با هزینه ای بالغ بر ۸۵ میلیارد ریال و بهره برداری در دهه فجر خبر داد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد