تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 بهمن 1399 - 10:11
کد خبر : 90615

انقلاب اسلامی بزرگترین امر به معروف قرن است/خبرنگاری منطبق با چهارچوب‌های دینی اجر معنوی دارد

انقلاب اسلامی بزرگترین امر به معروف قرن است/خبرنگاری منطبق با چهارچوب‌های دینی اجر معنوی دارد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از سنندج، حجت‌الاسلام جلیل محبی ظهر امروز در مصاحبه با خبرنگاران رسانه‌ها در سنندج اظهار داشت: خبرنگاری فقط خبرنگاری نیست و این نیست فقط یک رویداد در سطح جامعه را اطلاع‌رسانی کنند بلکه خبرنگاری یک شعل شریفی است

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از سنندج، حجت‌الاسلام جلیل محبی ظهر امروز در مصاحبه با خبرنگاران رسانه‌ها در سنندج اظهار داشت: خبرنگاری فقط خبرنگاری نیست و این نیست فقط یک رویداد در سطح جامعه را اطلاع‌رسانی کنند بلکه خبرنگاری یک شعل شریفی است که بر پایه علم و اطلاعات صحیح تلاش می‌کند جامعه را هدایت کند.

دبیر ستاد مرکزی امر به معروف و نهی از منکر کشور خبرنگار هر چند یک پدیده امروزی و یک شعل امروزی است اما مبنای آن پیشبرد مردم‌سالاری است.

حجت‌الاسلام محبی اذعان داشت: اگر امر به معروف و نهی از منکر را از احکام دینی حذف کنیم مشارکت در امر حکومت‌داری به صفر می‌رسد و لذا شعل خبرنگاری با ستاد دارای کارکردهای مشترک است و اگر با چهارچوب‌های دینی منطبق باشد هن شعل دارد و هم نزد خداوند متعال اجر دارد.

وی ادامه داد: با ابزار رسانه مسوولان امر به معروف و نهی از منکر می‌شوند و لذا نقش رسانه در اجرای این فریضتین اهمیت ویژه‌ای دارد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد