تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 بهمن 1399 - 9:44
کد خبر : 90608

فرمانده سپاه کردستان: آمریکا دیگر ابرقدرت نیست

فرمانده سپاه کردستان: آمریکا دیگر ابرقدرت نیست

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا، سردار سید صادق حسینی روز چهارشنبه در جشن میلاد کوثر با اشاره به اینکه آمریکا امروز دیگر قدرت برتر نیست و طبل توخالی است، اظهار داشت: آنان برای مراسم ریاست جمهوری ۲۵ هزار نیرو در اطراف کنگره مستقر کردند پس

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا، سردار سید صادق حسینی روز چهارشنبه در جشن میلاد کوثر با اشاره به اینکه آمریکا امروز دیگر قدرت برتر نیست و طبل توخالی است، اظهار داشت: آنان برای مراسم ریاست جمهوری ۲۵ هزار نیرو در اطراف کنگره مستقر کردند پس در خود آمریکا هم قدرتی نیستند.

وی با بیان اینکه ایران اسلامی محور اصلی همه مسلمانان و برادر و یاور آنها است، اضافه کرد: مردم ایران همیشه استکبار ستیز بوده و در مقابل ظلم و ستم سر تسلیم فرود نمی‌آورند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان به موضوع برجام اشاره کرد و یادآور شد: فارغ از نتیجه برجام در این گفت و گوها پنج کشور مهم در یک طرف و ایران طرف قرار داشتند که نشانه اهمیت و جایگاه کشورمان در جهان است. 

وی اضافه کرد: آمریکایی‌ها در پیشنهاد اخیر مذاکرات خواسته‌اند، ایران انرژی هسته‌ای و قدرت موشکی را تعطیل کند و از نیروهای آزادیخواه منطقه حمایت نکند، یعنی در عمل می‌خواهند تبدیل به کشور تحت استعمار آنها شویم. 

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان با بیان اینکه انقلاب اسلامی فرشته نجات کشور شد و حکومت اسلامی را به یک الگوی عملی در دنیای اسلام تبدیل کرد، افزود: قطب شرق و غرب بر دنیا حاکم بودند ولی انقلاب اسلامی قطب سومی را به میدان آورد که امروز از هر قطبی قابل پذیرش تر است و توانست اسلام را جایگزین دو قطب گذشته کرد. 

سردار حسینی با اشاره به اینکه آنچه پیامبر (ص) به عنوان اسلام ناب عرضه داشت بعد از ۱۴۰۰ سال امام آن را زنده کرد، گفت: رهایی ملت ایران از دست استعمار، رسیدن به آزادی و خیزش‌های رهایی بخشی برگرفته از انقلاب و امام عزیز بوده است. 

وی یادآور شد: در این ایام باید دستاوردهای انقلاب اسلامی و جایگاه کشور را در تحولات سیاسی تبیین کرد و این سوال را برای خود مطرح کنیم، ضمن اینکه یکی از این دستاوردها زیر سلطه نبودن آمریکا است.

سردار حسینی با اشاره به اینکه ۴۵ هزار مستشار آمریکایی بعد از انقلاب از ایران خارج شدند، اظهار داشت: امروز هم باید سرنوشت خود را با حضور حداکثری پای صندوق‌های رای ترسیم و مستقل و آزاد زندگی کنیم.

وی با اشاره به موفقیت‌ها و پیشرفت‌ها در دوران جمهوری اسلامی اظهار داشت: در بخش‌های مختلف از جمله صنعت حمل و نقل، اسکله سازی، کشتی سازی، راه آهن، جاده و اتوبان امروز به نقطه‌ای از پیشرفت رسیدیم که با گذشته قابل مقایسه نیست.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان با اشاره به توسعه چشمگیر کشور در حوزه پزشکی و بهداشتی، گفت: در گذشته پزشک‌های عمومی در گذشته خارجی بودند اما امروز در علم پزشکی و داروسازی پیشرف‌های قابل توجهی کردیم.

سردار حسینی تاکید کرد: امروز در حوزه فضایی به توانایی‌هایی دست یافته‌ایم که در بخش‌های موشک، ماهواره بر و جایگاه پرتاب و موارد دیگر مستقل شده‌ایم و آنها را خود می‌سازیم.

وی با بیان اینکه امروز به یکی از کشورهای برتر در سدسازی تبدیل شده‌ایم افزود: بیشتر روستاهای کشور هم از آب بهداشتی، برق و گاز برخوردار هستند و بعد از انقلاب خدمات بسیار ارزشمندی به مردم به ویژه مناطق روستایی ارائه شد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد