تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 بهمن 1399 - 4:57
کد خبر : 90534

امروزه غرب به دنبال القای الگویی مبتذل به زنان است

امروزه غرب به دنبال القای الگویی مبتذل به زنان است

حجت الاسلام جواد مجتهد شبستری در گفت وگو با ایسنا افزود: لازمه یک زن مسلمان برای حضوری آگاهانه در جامعه و خانواده الگو گیری از حضرت فاطمه زهرا(س) است. وی با اشاره به اینکه برتمامی مسلمانان به ویژه زنان وظیفه است که از سیره و روش زندگی حضرت فاطمه آگاه باشند، تصریح کرد:حضرت زهرا در عفت وحیا،

حجت الاسلام جواد مجتهد شبستری در گفت وگو با ایسنا افزود: لازمه یک زن مسلمان برای حضوری آگاهانه در جامعه و خانواده الگو گیری از حضرت فاطمه زهرا(س) است.
وی با اشاره به اینکه برتمامی مسلمانان به ویژه زنان وظیفه است که از سیره و روش زندگی حضرت فاطمه آگاه باشند، تصریح کرد:حضرت زهرا در عفت وحیا، حجاب، حضور در تمامی عرصه های اجتماعی وسیاسی یک الگوی کامل برای زنان مسلمان است.
نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به حضور حضرت فاطمه در جامعه ، اظهار کرد: زنان مسلمان باید به این نکته واقف باشند می توان با حجاب وعفاف  همچون حضرت زهرا (س)  در جامعه  حضور پیدا کنند.
وی یاد آور شد: حضرت فاطمه(س) به عنوان مادری عفیف و پاکدامن در تربیت فرزندان و نسل ها بسیار موفق بودند و روحیه واطاعت ازخداوند و بنده صالح بودن را به فرزندان خود آموزش داد بنابراین مادران باید از ایشان در نحوه تربیت فرزندان الگو بگیرند تا نسل های صالح تربیت کنند.
حجت الاسلام مجتهد شبستری ادامه داد: در جامعه امروز نظام غرب می خواهد با تهاجم فرهنگی الگویی مبتذل به جامعه زنان به ویژه جامعه زنان مسلمان ارائه دهد و حجاب را مانع پیشرفت زنان قلمداد کند ولی زنان مسلمان باید با پرداختن به  ابعاد شخصیتی حضرت فاطمه، مانع نفوذ فرهنگ غرب شوند.

انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد