تاریخ انتشار : چهارشنبه 21 تیر 1396 - 4:19
کد خبر : 9052

اجتماع بزرگ صیانت از حریم خانواده در رفسنجان برگزار می شود

اجتماع بزرگ صیانت از حریم خانواده در رفسنجان برگزار می شود

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، علیرضا قلی‌بیگی عصر سه شنبه در همایش نقش حجاب و عفاف در سلامت خانواده در رفسنجان گفت:  در این هفته برنامه‌های خوبی در رفسنجان از جمله این همایش و اجتماع بزرگ صیانت از حریم خانواده برگزار می‌شود. وی

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، علیرضا قلی‌بیگی عصر سه شنبه در همایش نقش حجاب و عفاف در سلامت خانواده در رفسنجان گفت:  در این هفته برنامه‌های خوبی در رفسنجان از جمله این همایش و اجتماع بزرگ صیانت از حریم خانواده برگزار می‌شود.

وی با اعلام برگزاری اجتماع بزرگ صیانت از حریم خانواده از میدان شهدا تا مسجد جامع رفسنجان در عصر چهارشنبه، تصریح کرد: در بحث حجاب و عفاف قانون داریم که به تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی رسیده اما این قانون خاک می‌خورد لذا بسیج همچون تمام جبهه‌ها در این جبهه فرهنگی نیز در پیشانی ایستاده و در خط مقدم است تا جامعه را به وضعیت فرهنگی مطلوبی برساند.

وی با بیان اینکه امر به معروف در جامعه مظلوم واقع شده است، تصریح کرد: باید دست به دست هم دهیم تا به اهداف انقلاب برسیم و جامعه سالم و اسلامی ایجاد کنیم.

سکوت متدینین مهمترین عامل بدحجابی

در ادامه مسئول حوزه علمیه دخترانه ریحانه‌النبی (س) رفسنجان اظهار داشت: خداوند امت اسلامی را به دلیل امر به معروف و نهی از منکر بهترین امت معرفی کرده است و همه باید نسبت به انجام این موضوع مهم اهتمام بورزیم.

سکینه ملایی تأکید کرد: همان‌طور که نماز و روزه واجب است ادای فریضیتین نیز واجب است و نباید به بهانه خوف ضرر این واجبات ترک شود.

وی با بیان اینکه بیشترین هجمه‌ای که به زنان وارد می‌شود از نوع پوشش آنهاست و باید این حجاب در جامعه نهادینه شود، تصریح کرد: مهمترین عامل بی‌حجابی و بدحجابی در جامعه سکوت متدینان و رهاکردن امر به معروف و نهی از منکر است.

وی با اشاره به اهمیت اسلام به مقوله حجاب و عفاف، تصریح کرد: در تعالیم دین مبین اسلام جایگاه حجاب و عفاف از ارزش والایی برخوردار است و باید این جایگاه در جامعه شناخته شود.

مسئول حوزه علمیه دخترانه ریحانه‌النبی (س) رفسنجان اضافه کرد: نوع پوشش زن در مصونیت او در جامعه اثرگذار است به طوری که در عصر جاهلیت برای زنان آسیب‌هایی وجود داشت که با روی کارآمدن اسلام پوشش زن تغییر یافت و زنان عفیفه در مصونیت و امنیت بودند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد