تاریخ انتشار : دوشنبه 13 بهمن 1399 - 10:23
کد خبر : 90484

کشف بیش از ۴۳ تن مواد افیونی در عملیات‌های مختلف پلیس یزد

کشف بیش از ۴۳ تن مواد افیونی در عملیات‌های مختلف پلیس یزد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، سردار عباسعلی بهدانی فرد، فرمانده انتظامی استان یزد گفت: پلیس استان یزد در مبارزه با باند‌های وارد کننده مواد افیونی طرح‌های مختلفی را به اجرا گذاشته است. او افزود: در عملیات‌های مختلف پلیس استان یزد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، سردار عباسعلی بهدانی فرد، فرمانده انتظامی استان یزد گفت: پلیس استان یزد در مبارزه با باند‌های وارد کننده مواد افیونی طرح‌های مختلفی را به اجرا گذاشته است.

او افزود: در عملیات‌های مختلف پلیس استان یزد ۵۱ باند اصلی وارد کننده مواد مخدر شناسایی و منهمدم و بیش از ۲۹۰ نفر از اعضای این باند‌ها دستگیر شده اند.

سردار بهدانی فرد بیان کرد: از ابتدای امسال تاکنون با تلاش شبانه روزی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر، بیش از ۴۳ تن و ۴۴۱ کیلوگرم انواع مواد افیونی کشف شده که این میزان کشفیات، افزایش ۲۰ درصدی را نسبت به مدت مشابه پارسال داشته است.

سردار بهدانی فرد تصریح کرد: در این خصوص ۶۳ دستگاه خودرو سبک و سنگین از قاچاقچیان توقیف و متهمان با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

این مقام ارشد پلیس استان یزد در پایان بر مبارزه همه جانبه با سوداگران مرگ تاکید کرد و یادآور شد: استان یزد محل امنی برای فعالیت سوداگران مرگ نیست.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد