تاریخ انتشار : دوشنبه 13 بهمن 1399 - 8:09
کد خبر : 90436

برگزاری ۱۲۰۰ مسابقه با موضوع مکتب سردار سلیمانی در دهه فجر

برگزاری ۱۲۰۰ مسابقه با موضوع مکتب سردار سلیمانی در دهه فجر

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا، نصرت الله لطفی روز دوشنبه در نشست هم اندیشی کارگروه کارگروه ارتباطات و اطلاع رسانی برگزاری چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با اعلام این مطلب گفت: بیش از هزار مسابقه با موضوع مکتب شهید قاسم سلیمانی و هفته زن

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا، نصرت الله لطفی روز دوشنبه در نشست هم اندیشی کارگروه کارگروه ارتباطات و اطلاع رسانی برگزاری چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با اعلام این مطلب گفت: بیش از هزار مسابقه با موضوع مکتب شهید قاسم سلیمانی و هفته زن و روز مادر در سراسر کشور برگزار می شود.
وی از نورافشانی شب ۲۲ بهمن و شب ولادت حضرت زهرا خبر داد و گفت: گلباران ۱۹ هزار گلزار شهدا پنجشنبه پیش‌رو (۱۶ بهمن) انجام خواهد شد و پیشکسوتان انقلاب نیز تجلیل می شوند. دیروز (یکشنبه، ۱۲ بهمن) نیز بیش از هزار برنامه در سراسر کشور با رعایت شیوه نامه های بهداشتی اجرا شد.
لطفی از فعالیت ۲۴ کارگروه تخصصی برای بزرگداشت ایام الله دهه فجر سخن گفت و افزود: بیش از ۴۲ هزار برنامه برای این ایام مصوب شده و هزاران طرح اقتصادی و فرهنگی افتتاح می شود. یک همایش بین المللی با حضور میهمانان خارجی مقیم ایران برگزار می شود و از مدافعان سلامت و دست اندرکاران طرح شهید قاسم سلیمانی تجلیل خواهد شد.
وی تاکید کرد: جشن سراسری و استغاثه “به لطف مادر” در شب ولادت حضرت زهرا با محوریت اماکن مقدس در ساعت ۲۰ از آستان قدس رضوی و بقاع متبرکه آغاز می شود.

ادامه دارد…

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد