تاریخ انتشار : دوشنبه 13 بهمن 1399 - 5:20
کد خبر : 90353

توجه ویژه به بحث آموزش زوجین

توجه ویژه به بحث آموزش زوجین

جعفر طولابی در گفت‌وگو با ایسنا با تأکید بر اینکه دشمن ضمن هدف قرار دادن جوانان در حوزه‌های مختلف تلاش‌های زیادی در این راستا داشته، افزود: وظیفه داریم که توجه ویژه به امور جوانان برای آسیب‌شناسی و دفع این توطئه‌ها داشته باشیم. وی ادامه داد: دستگاه‌های فرهنگی ازجمله آموزش و پرورش، تبلیغات اسلامی، فرهنگ و

جعفر طولابی در گفت‌وگو با ایسنا با تأکید بر اینکه دشمن ضمن هدف قرار دادن جوانان در حوزه‌های مختلف تلاش‌های زیادی در این راستا داشته، افزود: وظیفه داریم که توجه ویژه به امور جوانان برای آسیب‌شناسی و دفع این توطئه‌ها داشته باشیم.

وی ادامه داد: دستگاه‌های فرهنگی ازجمله آموزش و پرورش، تبلیغات اسلامی، فرهنگ و ارشاد اسلامی، دانشگاه‌ها و سایر ارگان‌ها و نهادهای حمایتی در حوزه مسائل فرهنگی باید اقدامات لازم را با محوریت پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و تهدیدات فرهنگی اجتماعی انجام و گزارش آن را ارائه کنند.

طولابی با تأکید بر توسعه امکانات ویژه جوانان در همه بخش‌ها، افزود: شرایط به گونه‌ای است که باید از هیچ تلاشی برای جوانان دریغ نکنیم و تهدیدها به فرصت تبدیل شود.

فرماندار مرکز لرستان با اشاره به مشکلات جوانان برای ازدواج، تأکید کرد: با توجه به شرایط، تسهیلات ازدواج می‌تواند کارگشا باشد و انتظار می‌رود بانک‌های عامل در این راستا همکاری خوبی داشته باشند.

وی در ادامه گفت: میزان طلاق در سال‌های اخیر نسبت به گذشته‌های نه‌چندان دور رشد داشته و همین نشان می‌دهد که باید توجه ویژه‌ای به بحث آموزش زوجین شود.

طولابی بیان کرد: نقش خانواده در همه زمینه‌ها به‌ویژه بحث ازدواج و طلاق و آینده فرزندان خیلی مهم است.

انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد