تاریخ انتشار : سه شنبه 20 تیر 1396 - 20:25
کد خبر : 9030

موافقت ایالت والنسیا با حضور با حجاب دختران مسلمان در مدارس این ایالت

موافقت ایالت والنسیا با حضور با حجاب دختران مسلمان در مدارس این ایالت

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا به نقل از روزنامه آ ب ث، بر این اساس، امکان ممانعت از حضور دختران محجبه در کلاس های درسی این ایالت وجود نخواهد داشت مادامی که نوع حجاب استفاده شده مانع شناسایی فرد نشود و یا عزت او

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا به نقل از روزنامه آ ب ث، بر این اساس، امکان ممانعت از حضور دختران محجبه در کلاس های درسی این ایالت وجود نخواهد داشت مادامی که نوع حجاب استفاده شده مانع شناسایی فرد نشود و یا عزت او را زیر سوال نبرد.
این دستورالعمل در پی مورد یک دختر اسپانیایی مسلمان در شهر والنسیا صادر شد که در سپتامبر سال ۲۰۱۶ با ممانعت مسئولین مدرسه از حضور با حجاب در کلاس درس روبرو شد.
شکایت و پیگیری والدین این دختر منجر به صدور این دستورالعمل شده است که مقررات جاری مبتنی بر اختیار جداگانه هر یک مدارس برای وضع قانون در این خصوص را بلا اثر می کند.
مساله حضور با حجاب دختران مسلمان در مدرسه یا محل کار یکی از معضلات مسلمانان در اسپانیا است و دادگاه های مختلف در ایالت های این کشور احکام ضد و نقیضی در خصوص هر یک از موارد پیش آمده صادر کردند به شکلی که در برخی موارد حق به صاحب کار یا مدرسه داده شده و در موارد دیگری هم شاکی (دختر محجبه) برنده شده است.
اروپام *۵*۴۹۱** شبس ۱۵۷۴ ** انتشار دهنده: محسن تهوری

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد