تاریخ انتشار : یکشنبه 12 بهمن 1399 - 6:15
کد خبر : 90033

بولتن «سردار سلیمانی در قاب فرهنگی ایرنا» منتشر شد

بولتن «سردار سلیمانی در قاب فرهنگی ایرنا» منتشر شد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از گروه فرهنگی ایرنا، خلاصه‌ای از پوشش خبری رویدادهای فرهنگی و هنری در نخستین سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی در بولتنی با عنوان «سردار سلیمانی در قاب فرهنگی ایرنا» منتشر شد. شهادت سردار سلیمانی در دی ماه سال گذشته تمامی حوزه‌ها را تحت تاثیر

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از گروه فرهنگی ایرنا، خلاصه‌ای از پوشش خبری رویدادهای فرهنگی و هنری در نخستین سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی در بولتنی با عنوان «سردار سلیمانی در قاب فرهنگی ایرنا» منتشر شد.

شهادت سردار سلیمانی در دی ماه سال گذشته تمامی حوزه‌ها را تحت تاثیر قرار داد، ابعاد اسفناک این فاجعه به حدی دردناک بود که تمامی بخش ها و حوزه های رسانه ای نیز از زوایای مختلف به آن پرداختند.

شاخه های مختلف فرهنگ و هنر کشور نیز از همان ابتدای شهادت این سردار سربلند سعی در یادمان و تکریم این «سرباز» مجاهد داشته و گروه فرهنگی ایرنا نیز بنا به رسالت خود در انعکاس اخبار فرهنگی و هنری تلاش خود را به کار بست تا آینه تمام نمای این فعالیت ها باشد.

اخبار قدرشناسی های حوزه های مختلف فرهنگی هنری در پاسداشت سردار سلیمانی در قالب ها و حوزه های مختلف زیرمجموعه این گروه شامل وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سینما، صداوسیما، کتاب، هنرهای تجسمی، تئاتر، قرآن و معارف، موسیقی و غیره از مهرماه امسال تاکنون در این بولتن درج شده است.

بولتن سردار سلیمانی در قاب فرهنگی ایرنا را اینجا بخوانید.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد