تاریخ انتشار : شنبه 11 بهمن 1399 - 17:24
کد خبر : 89951

سه اثر از آستارا در جشنواره رسانه‌ای حبیب برگزیده شد

سه اثر از آستارا در جشنواره رسانه‌ای حبیب برگزیده شد

حجت الاسلام محمد مهدی حبیبی روز شنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: جشنواره در ماه جاری برگزار شد و ۶۰۰ اثر از مساجد و تشکل های مذهبی شهرستان های گیلان به دبیرخانه جشنواره در اداره کل تبلیغات اسلامی استان ارسال شده بود. وی بیان کرد: اثر هرمزپور از مسجد امام سجاد (ع) در بخش نگاه ویژه

حجت الاسلام محمد مهدی حبیبی روز شنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: جشنواره در ماه جاری برگزار شد و ۶۰۰ اثر از مساجد و تشکل های مذهبی شهرستان های گیلان به دبیرخانه جشنواره در اداره کل تبلیغات اسلامی استان ارسال شده بود.

وی بیان کرد: اثر هرمزپور از مسجد امام سجاد (ع) در بخش نگاه ویژه مردمی و هیات داوران رتبه نخست را کسب کرد و آثار آقایان بهره بر از مسجد جامع کانرود و سلیمان نژاد از موکب بقعه امام زادگان در بخش نگاه داوران برگزیده شدند.

وی ادامه داد: فیلم ها و کلیپ ها در موضوعات کرونا، مواسات و همدلی، عید غدیر و محرم بود و این جشنواره با هدف طرح نام هیئات، تشکل ها و کارکرد اجتماعی آنها، حفظ ارتباط با هیئات، شناسایی و تجلیل از تیم های رسانه ای هیئات، ایجاد فضای رسانه ای بین تشکل های مذهبی، تشویق هیات ها برای توجه به شاخص های انقلاب برگزار شد.

حبیبی ادامه داد: نام این جشنواره برگرفته از نام حبیب بن مظاهر و روحیه تبلیغ و دعوت این یار امام حسین (ع) و با توجه به آیه شریفه ۲۰ سوره یاسین است.

شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت، ۸۷ مسجد و حدود ۲۰۰ هیات مذهبی در منتهی الیه غرب استان گیلان و مرز جمهوری آذربایجان واقع شده است.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد