تاریخ انتشار : سه شنبه 20 تیر 1396 - 5:10
کد خبر : 8991

نگاه دولت به مسئله حجاب و عفاف اجرای کار فرهنگی مداوم است

نگاه دولت به مسئله حجاب و عفاف اجرای کار فرهنگی مداوم است

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر، عباس برزگرزاده در نشستی به مناسبت هفته عفاف و حجاب در استانداری بوشهر با اشاره به اهمیت جایگاه عفاف و حجاب در جامعه امروزی اظهار داشت: در دوران حکومت رضا خان

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر، عباس برزگرزاده در نشستی به مناسبت هفته عفاف و حجاب در استانداری بوشهر با اشاره به اهمیت جایگاه عفاف و حجاب در جامعه امروزی اظهار داشت: در دوران حکومت رضا خان حادثه تاسف بار مسجد گوهرشاد اتفاق افتاد که آن فاجعه ابعاد عظیمی داشت.

وی در ادامه به روند تاریخی مسئله حجاب در دوران معاصر اشاره کرد و گفت: نگاه دولت به مسئله حجاب و عفاف، نگاه حکیمانه، رئوفانه و همراه با کار فرهنگی مداوم است.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری بوشهر تصریح کرد: دولت در مسئله حجاب و عفاف، کار ضربتی و فوری را در دستور کار قرار نخواهد داد.

مشاور استاندار بوشهر در امور اجتماعی هم با بیان اینکه جامعه امروز در ارتباط با حجاب دچار مجادله شده است، گفت: این مجادله به نفع کسی نیست و آنچه در مجادله از بین می رود حق است.

حجت الاسلام احمد رزمجو با اشاره به سابقه تاریخی مسئله حجاب و همچنین کاوش های دانشمندان غربی بیان کرد: به گفته دانشمندان غربی در کاوش های باستانی هم نتوانستند تصاویری از زنان آن هم به صورت برهنه کشف کنند.

وی یادآور شد: در دوران قبل از اسلام، پشش زنان و مردان از یک هماهنگی و هارمونی برخوردار بوده است و در قرآن کریم هم در آیاتی از سوره های نور و احزاب به مسئله پوشش زنان و مردان اشاره شده است.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد