تاریخ انتشار : سه شنبه 20 تیر 1396 - 4:54
کد خبر : 8981

نمایشگاه پوشاک اسلامی در همدان گشایش یافت

نمایشگاه پوشاک اسلامی در همدان گشایش یافت

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان همدان گفت: ٢٢ فروشگاه البسه و پوشاک متعارف متناسب با حجاب و عفاف در همدان شناسایی شده است که همشهریان می‌توانند برای خرید به

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان همدان گفت: ٢٢ فروشگاه البسه و پوشاک متعارف متناسب با حجاب و عفاف در همدان شناسایی شده است که همشهریان می‌توانند برای خرید به این فروشگاه‌ها مراجعه کنند.
داوود ابوترابی با تاکید بر نامگذاری ٢١ تیرماه هر سال به نام روز حجاب و عفاف و برنامه‌هایی که در طول یک هفته به این مناسبت برگزار می‌شود، اظهار کرد: ٢١ تیرماه سال ١٣١۵ سالروز واقعه اسفناک حمله رژیم پهلوی به مسجد گوهرشاد و شهادت تعداد بسیاری از مسلمان در این روز است.
وی با بیان اینکه همه دستگاه‌ها و نهادهای فرهنگی باید دغدغه حجاب و عفاف را داشته باشند گفت: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و شهرستان برنامه‌‌هایی را برای این منظور در نظر گرفته است.
ابوترابی گفت: همه نگرانیم چرا پوشش در سطح جامعه مناسب نیست و سال به سال برخی افراد به صورت افراطی به بدحجابی روی می‌آورند.
وی تاکید کرد: دست‌اندرکاران پوشاک و البسه باید با هم‌افزایی بیشتر، کالایی را در اختیار مردم قرار دهند که مناسب شهر و متناسب با معیشت اقتصادی مردم باشد.
وی با تاکید بر اینکه این نمایشگاه از ١٩ تا ٢٣ تیرماه از ساعت ٩ تا ١٢ و ١۶ تا ٢٠ پذیرای بازدید عموم است گفت: کارت‌های تخفیف خرید در این نمایشگاه ارائه می شود و شهروندان می توانند با حضور در نمایشگاه ضمن بازدید از آثار ارائه شده، از غرفه‌داران کارت تخفیف دریافت کرده و از فروشگاه های معرفی شده در سطح شهر خرید کنند.
در این همایش ٢٢ فروشگاه عرضه کننده پوشاک اسلامی ایرانی با قیمت مناسب معرفی و با نصب بنر در سطح شهر به شهروندان معرفی خواهند شد.
۲۰۸۷/۶۹۹۳
خبرنگار: زهرا پیرنیا انتشاردهنده: اکبر بهاروند

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد