تاریخ انتشار : چهارشنبه 8 بهمن 1399 - 7:36
کد خبر : 89282

حمله نظامیان رژیم صهیونیستی به کرانه باختری

حمله نظامیان رژیم صهیونیستی به کرانه باختری

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین ، منابع محلی از بازداشت نزدیک به ۲۰ فلسطینی در این حمله خبر داده و تاکید کردند که بیشتر بازداشت شدگان جوان هستند و در میان آنان یک اسیر آزاده هم دیده می‌شود. در درگیری اشغالگران صهیونیست

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین ، منابع محلی از بازداشت نزدیک به ۲۰ فلسطینی در این حمله خبر داده و تاکید کردند که بیشتر بازداشت شدگان جوان هستند و در میان آنان یک اسیر آزاده هم دیده می‌شود.

در درگیری اشغالگران صهیونیست با فلسطینیان چند نفر هم زخمی شدند.

این حمله در حالی انجام شد که عصر دیروز (سه شنبه) یک جوان فلسطینی ه در شمال کرانه باختری به ضرب گلوله نظامیان اسرائیلی به شهادت رسید.

منابع محلی اعلام کردند که نظامیان اسرائیلی این جوان فلسطینی را به بهانه اینکه قصد حمله به آنان را داشته، در نزدیکی شهرک “آرئیل” در شمال کرانه باختری هدف تیراندازی قرار داده و به شهادت رساندند.

تخریب مسجد در جنوب الخلیل

نظامیان رژیم صهیونیستی شب گذشته پس از حمله به منطقه “مسافر یطا” در جنوب الخلیل یک مسجد نیمه ساخت را تخریب کردند.

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین ، فواد العمور هماهنگ کننده کمیته‌های مردمی در منطقه “مسافر یطا” تاکید کرد که نظامیان اسرائیلی با همراهی چندین دستگاه بولدوزر به این منطقه حمله کرده و این مسجد را با خاک یکسان کردند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد