تاریخ انتشار : یکشنبه 18 تیر 1396 - 5:54
کد خبر : 8870

دشمن برای ترویج بی حجابی تلاش می کند

دشمن برای ترویج بی حجابی تلاش می کند

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر با تاکید بر رعایت حجاب و عفاف در جامعه، اظهار کرد: حجاب یکی از ضروریات دین است که در آیات قرآن

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر با تاکید بر رعایت حجاب و عفاف در جامعه، اظهار کرد: حجاب یکی از ضروریات دین است که در آیات قرآن و روایات اسلامی بر آن تاکید فراوان شده است.

امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه باید وضعیت حجاب را در جامعه اسلامی بهبود بخشید، افزود: همه آحاد مختلف مردم و دستگاه های فرهنگی باید برای بهبود وضعیت حجاب تلاش کنند.

وی با اشاره به تبلیغات قوی فرهنگی دشمنان برای ترویج بی حجابی و بد حجابی در جامعه اسلامی، گفت: دشمنان در شبکه های ماهواره ای و فضای مجازی برای ترویج بی حجابی و بی عفتی در جامعه تلاش می کنند و باید در مقابل این توطئه ها هوشیار و آگاه بود.

حسن زاده با بیان اینکه دشمنان هر روز یک نوع مدل جدید در جامعه برای جذب جوانان به سمت خود تولید می کنند، تصریح کرد: متاسفانه برخی از افراد جامعه نیز که آشنایی کافی با مبانی دین ندارند، فریب این ترفندها و تبلیغات را می خورند.

امام جمعه میاندوآب اظهار کرد: لازم است تا تمام دستگاه های فرهنگی و دولتی و همه آحاد مردم با تبلیغات بیشتر و قوی تر در زمینه حجاب و عفاف، مقابل توطئه دشمنان ایستاده و جلوی آن را بگیرند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد